• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • september2008
    fitforfight skrev 2007-10-17 09:11:21 följande:
    jag ska gå ner 2 kilo till (har redan gått ner 32 kg) sen ska jag beställa min klänning, ska beställa ifrån Kina så jag vill vara ute i god tid.det blir dennawww.millybridal.com/store/comersus_viewItem1....eller dennawww.millybridal.com/store/comersus_viewItem1....
    jag är imponerad över din viktnedgång. hur har du gått tillväga? själv behöver jag gå ner minst 20 kg. jag har börjat tränat med tyvärr har jag problem med att jag stoppar en massa onödigt i munnen. har dålig självdisiplin....

om jag få ge min röst så tycker jag nr 2
  • Pidis

fitforfight
    Ja guuud vad duktig du är
    Känner samma som september2008 att det inte händer mycket här heller. Går väl snarare upp. Tråkigt.

Du får gärna meddela när du fått din klänning om materialet passform mm. Är nyfiken och lite sugen själv på att handla därifrån.

Mvh Pidis

• fitforfight

jag gick upp 30 kilo när jag va gravid och flera veckor efter jag fött så såg jag fortfarande gravid ut och kände inte igen mitt eget ansikte så då bestämde jag mig för att det fick va nog

Jag började promenera mycket och åt inget onyttigt på flera månader. Försökte skippa alla kolhydrater och åt mycket quinoa med tomatsås och en massa sallad.problemet är att ju mer jag går ner desto mer känner jag att jag kan unna mig saker så nu står jag still. men jag ska bli av med resten snarast

Sonen är nu 6,5 månad så jag är väldigt nöjd med min viktnedgång ,men mycket vill ha mer

• september2008
    fitforfight skrev 2007-10-17 12:13:12 följande:
    jag gick upp 30 kilo när jag va gravid och flera veckor efter jag fött så såg jag fortfarande gravid ut och kände inte igen mitt eget ansikte så då bestämde jag mig för att det fick va nog Jag började promenera mycket och åt inget onyttigt på flera månader. Försökte skippa alla kolhydrater och åt mycket quinoa med tomatsås och en massa sallad.problemet är att ju mer jag går ner desto mer känner jag att jag kan unna mig saker så nu står jag still. men jag ska bli av med resten snarast Sonen är nu 6,5 månad så jag är väldigt nöjd med min viktnedgång ,men mycket vill ha mer
    jag har en son som är 14 mån. var kraftig innan men graviditeten hjälpte på ganska bra. sedan hade jag en jobbig tid efter förlossningen som gjorde att jag inte kunde röra mig så mycket som jag ville. jag ammade inte så där kunde man inte heller få någon hjälp *ler*. hade lite andra små krämpor som påverkat min behållning av graviditetvikten. men den största boven är ju min hand och mun...
    har du tips så har jag gärna emot dom.
  • Pidis

Jag håller med föregående talare om hatt min hand och mun är största boven.
    Gärna tips.

HUr går det för er alla i era förberedelser??

Jag träffade prästen i måndags och fick äntligen det efterlängtade jaet.

Ska försöka ringa bandet ikväll.
    Vill verkligen vara klar med så mycket som möjligt så tidigt som möjligt. Så man bara kan njuta det sista.

• Ida Halmstad

Hej på er tjejer!! Hoppas att ni mår bra och att bröllops planeringarna går bra!!!
    Själv har jag precis beställt material till inbjudningskorten, väntar spänt på allt....!! Hade tänkt att börja lite smått sen och luska på idéer.

Fitforfight- Imponerande med din viktnedgång... själv har jag gått ner ca 20 kg men vill gärna ner några till, men det står helt still just nu....har ju dock redan bestämt klänning men tror att den blir lite finare om den sitter lite lösare runt rumpan...den där rumpan e inte min vän just nu *skratt*...!!!

Ha det bra llihopa

• helenaoandreas

fy vad duktiga ni är allihopa. skulle själv vilja tappa 10 kg men känns som där alltid finns en undanflykt till att låta bli. men jag har ingen graviditet att skylla på tyvärr och inte direkt mat heller utan bara lathet och godis. men klänningen är beställd och där är korset så lyckas jag gå ner kan jag ändå ha den. nu är jag äntligen klar med festprogramen har bara, bordsplaceringen kvar och den kan man ju inte göra mer än att planera förren man vet om alla kommer och så. har tryckt framsidan på inbjudan och köpt kuvert och papper även till festprogramet och vigselprogramet. vi skall lyssna på bandet nästa fredag kväll men dem verkar super bra. känns som om man har koll på det mesta.

• fitforfight

Hur långt innan ska ni skicka inbjudningarna?

• Pidis

Jag ska skicka min minst 6 månader innan och ha svaren 2 månader innan. Vill inte stressa i sista minuten eftersom vi gifter oss 2 dagar efter jul så har man ju även jul stöket att göra så så lite stress som möjligt.
    Är väl lite kontroll freak så vill ha full koll på allt.

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?