Falkenberg/Halmstad -08?
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Hallå flickor!
Hoppas att allt är bra med er. Här e det bara bra, trött efter jobbet !! Är det nån som varit på MB atelje i Vinslöv, jag och min mamma ska dit på Lördag, prova lite klänningar! Ska bli super kul, har ju typ redan bestämt mig för en klänning (den i galleriet) men måste titta runt lite iaf känner jag ! Sköt om er.
Pidis..jag mailar dig nu !!
ida halmstad - här kommer en sajt till
www.haircomesthebride.com/07Hairpins-View%20All.htm
nu har jag lagt in lite nya bilder på saker som jag ev ska ha
Alla dessa beslut. Lider av stor beslutsångest hihihi
september 2008- tack för länken, har varit inne på den tidigare och jag avgudar verkligen deras hårspännen, men jag förstår inte varför det ska kosta så mycket. Den jag hade velat ha kostar 79 dollar, är det inte lite mycket för en spänne !!!
Jag va på MB atelje i lördag och prova klänningar, ojoj var fina de va...provade La Sposa, Agnes och Meri Lee. Hur ska man kunna bestämma sig. Dock är jag ju väldigt förälskad i den San Patrick klänning jag tidigare provad (bild i galleri) men nu vet jag inte. Den kostar ju lite mer än dessa andra jag provat. Tyvärr fick man inte ta bilder, lite synd!!
puff
Hej alla glada
Hur e läget idag?
Två som vill hänga med till gbg vad kul.
Ser fram emot det.
hur går det annars med planeringen??
September2008 hur går det för dig.Fått bestämt något?
hej hopp.
två med dig eller tre med dig??? till gbg alltså?
Med mina planer går det långsamt. kan helt enkelt inte betämma mig.
men det lutar åt usa ringen, rosa (tror dom heter nejlikor) som bukett.
har bett svärisarna att fixa kyrkan och kolla lokalen. men dom har inte gjort det ännu.
ska nog kolla med fotografen oxå.
alla dessa beslut
pidis hur går det för dig?
Nu är det lite stilla men har gjort en layout till inbjudningarna.
Men det är ju ingen brådska. Har ju bokat de viktigaste sakerna än så länge. lokal fotograf band kyrka kokerska smink och hår bokat. ja det viktigaste i mitt tycke
Något jag glömt??
Ja tre med mig.
Men det fanns väl två till som pratade här?
Ida halmstad har mailat men inga fler.
du har koll på läget
jag har oxå för mig att vi var flera
vi får väl se om dom är kvar