• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • fitforfight

Linus sov sig igenom hela sitt dop han vaknade till en sekund när han fick vattnet på huvudet,men sen somnade han igen

Det hade varit kul att träffa er alla och följa med till Göteborg ,men jag har redan allt färdigplanerat så jag har ingen direkt hjälp av att gå på mässa.

Ingen som är sugen på en fika i Halmstad?

september2008 skrev 2007-11-16 13:02:38 följande:
    Låter som ett roligt dop Själv så hörde jag inget när henry döptes pga att han gallskrek genom HELA dopcermonin. Då var pulsen väldigt hög Hade varit kul om det fungerade för dig att hänga med till gbg. Ju fler desto roligare
  • Wretenstam

Fast förresten...nu när du säger det så var det nog Tinny, Lucas och några andra av grabbarna grus som kallade mig för Lotten, Lotta Engberg var det mkt av också - fyra bugg och en coca cola...tralla lalla la..
    Det syns att du gillar att stå framför kameran - verkligen skitsnygga bilder!
    Det där med att göra ngt bara för att kolla om man kan, känner jag igen...dock inget så extravagant som en bröllopsklänning. Jag gjorde en dopklänning till Casper. Jag hade nada kolla på vad rätsida och avigsida etc innebar. Mamma undrade om jag var riktigt klok eftersom jag inte ens visste vad rätsida var, min svärfar erbjöd mig pengar att köpa en dopklänning för. Men icke sa nicke...jag gjorde det! Synar man den så ser man att den är hemmagjord men på håll är den faktiskt helt ok.

Jo för fasen!! Fika kan man inte få för mkt av...och det är alltid trevligt att sitta ner och tjabba lite skit
    Så fika...när? var? hur?

Kram på er girls!

fitforfight skrev 2007-11-16 13:40:54 följande:
    Linus sov sig igenom hela sitt dop han vaknade till en sekund när han fick vattnet på huvudet,men sen somnade han igen Det hade varit kul att träffa er alla och följa med till Göteborg ,men jag har redan allt färdigplanerat så jag har ingen direkt hjälp av att gå på mässa.Ingen som är sugen på en fika i Halmstad?
  • september2008

jag vill gärna fika
    kanske nästa helg?
    hur ser det ut för er?

• fitforfight

Nästa helg funkar för mig så länge det är i Halmstad .

september2008 skrev 2007-11-16 21:41:28 följande:
    jag vill gärna fika kanske nästa helg?hur ser det ut för er?
  • Wretenstam

Hej flickor!

Nu är jag här igen...
    Gud har knappt tänkt någonting på bröllopet och nu verkar det ha slagit slint för nu kan jag inte sluta tänka och planera...

Sitter just nu och kollar ringar...
    Hur är det egentligen ska vigselringen vara större eller mindre än förlovningsringen eller kvittar det?

Fler frågor och smakråd lär komma...
    Håll tillgodo tjejer!

Kram på er!!

• september2008
    Ulvatorp skrev 2007-11-17 14:04:22 följande:
    Hej flickor!Nu är jag här igen...Gud har knappt tänkt någonting på bröllopet och nu verkar det ha slagit slint för nu kan jag inte sluta tänka och planera...Sitter just nu och kollar ringar...Hur är det egentligen ska vigselringen vara större eller mindre än förlovningsringen eller kvittar det?Fler frågor och smakråd lär komma...Håll tillgodo tjejer!Kram på er!!
    Storleken på ringen är nog smaksak. Min f-ring är bred och jag kommer nog att välja en väldigt smal v-ring. Tycker att det är snyggast.
    Har du hittat några som man kan får se?
  • september2008
    Pidis skrev 2007-11-17 09:46:42 följande:
    JAg är med på detVilken dag?
    Ja vilken dag ska vi ta. Jag röstar på lördagen eller söndagen hahahahahahahahahaha
    Mih kvittar det. Är det någon som ska göra något speciellt i helgen så säg det nu innan vi bestämmt dag.

Mitt tips på att träffas är Expresso House på Eurostop. Där kan man sitta lite enskilt om man vill. Plus det är lätt att ta sig dit. Men det är bara mitt förslag. Vad är era???
  • Wretenstam

Tycker att det låter som en superbra idé...vad tycker ni andra?
    Både lördag och söndag passar mig men tar helst lördagen...så har man söndagen fri med familjen innan jobbveckan kallar igen. Mitt tips är att vi är där till dom öppnar (om det blir där dvs) eftersom det lätt blir fullsatt, så kan vi sitta i sofforna längst ner - blir ju bra när man är några stycken. Tror dom öppnar 11.00?
    Kram Lotta

september2008 skrev 2007-11-19 10:13:35 följande:
    Ja vilken dag ska vi ta. Jag röstar på lördagen eller söndagen hahahahahahahahahahaMih kvittar det. Är det någon som ska göra något speciellt i helgen så säg det nu innan vi bestämmt dag.Mitt tips på att träffas är Expresso House på Eurostop. Där kan man sitta lite enskilt om man vill. Plus det är lätt att ta sig dit. Men det är bara mitt förslag. Vad är era???
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?