Falkenberg/Halmstad -08?
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Linus sov sig igenom hela sitt dop han vaknade till en sekund när han fick vattnet på huvudet,men sen somnade han igen
Det hade varit kul att träffa er alla och följa med till Göteborg ,men jag har redan allt färdigplanerat så jag har ingen direkt hjälp av att gå på mässa.
Ingen som är sugen på en fika i Halmstad?
Fast förresten...nu när du säger det så var det nog Tinny, Lucas och några andra av grabbarna grus som kallade mig för Lotten, Lotta Engberg var det mkt av också - fyra bugg och en coca cola...tralla lalla la..
Det syns att du gillar att stå framför kameran - verkligen skitsnygga bilder!
Det där med att göra ngt bara för att kolla om man kan, känner jag igen...dock inget så extravagant som en bröllopsklänning. Jag gjorde en dopklänning till Casper. Jag hade nada kolla på vad rätsida och avigsida etc innebar. Mamma undrade om jag var riktigt klok eftersom jag inte ens visste vad rätsida var, min svärfar erbjöd mig pengar att köpa en dopklänning för. Men icke sa nicke...jag gjorde det! Synar man den så ser man att den är hemmagjord men på håll är den faktiskt helt ok.
Jo för fasen!! Fika kan man inte få för mkt av...och det är alltid trevligt att sitta ner och tjabba lite skit
Så fika...när? var? hur?
Kram på er girls!
jag vill gärna fika
kanske nästa helg?
hur ser det ut för er?
Nästa helg funkar för mig så länge det är i Halmstad .
Works for me too...
JAg är med på det
Vilken dag?
Hej flickor!
Nu är jag här igen...
Gud har knappt tänkt någonting på bröllopet och nu verkar det ha slagit slint för nu kan jag inte sluta tänka och planera...
Sitter just nu och kollar ringar...
Hur är det egentligen ska vigselringen vara större eller mindre än förlovningsringen eller kvittar det?
Fler frågor och smakråd lär komma...
Håll tillgodo tjejer!
Kram på er!!
Tycker att det låter som en superbra idé...vad tycker ni andra?
Både lördag och söndag passar mig men tar helst lördagen...så har man söndagen fri med familjen innan jobbveckan kallar igen. Mitt tips är att vi är där till dom öppnar (om det blir där dvs) eftersom det lätt blir fullsatt, så kan vi sitta i sofforna längst ner - blir ju bra när man är några stycken. Tror dom öppnar 11.00?
Kram Lotta