• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • september2008
    fitforfight skrev 2007-11-21 10:28:22 följande:
    Sepytember 2008 :Buketterna du har i ditt galleri är så satans fina!! Så vill jag oxå ha det. Jag ska göra buketten själv och funderar på att jag ska ha en sån kompakt bukett med långt skaft och sen vill jag att det ska va olika blommor i olika rosa nyanser i cirlar runt och sen sidenband oxå i olika rosa.Oj vad rörigt Förstår ni alls vad jag menar ? ;-=
    Jag hängde med. Det låter väldigt fint.
    Den buketten med nejlikorna har jag hittat på gammas hemsida (tror den heter så) där hade dom en beskrivning på hur man själv gör den.
    Ska se om jag hittar länken. kommer strax i så fall
  • Pidis

Ska se om jag kan Vill verkligen komma på lördag.
    Hör av mig till september2008 om jag kommer loss

• september2008
    Pidis skrev 2007-11-22 09:17:15 följande:
    Ska se om jag kan Vill verkligen komma på lördag.Hör av mig till september2008 om jag kommer loss
    då håller jag hårt i mobilen i väntan på att du kanske kan komma
  • Pidis

Jag har fixat med mötet med dem andra till söndag. Jippi.
    Jag kan komma.
    Vart var det?? Eurostop eller?

• september2008

Så trevligt japp eurostop eller som jag ibland kallar det för "svärföräldrarnas mekka" hihihihi
    kl 11

Pidis skrev 2007-11-22 13:24:51 följande:
    Jag har fixat med mötet med dem andra till söndag. Jippi.Jag kan komma.Vart var det?? Eurostop eller?
  • fitforfight

Åhh vad roligt!! nån som vet var Ida Halmstad håller hus? har skrivit i hennes gb så vi får väl se om hon tittar in här

• september2008

jag har inte sett henne här på ett tag. sist så var det nog någon annan stanns här på BT.
    ska oxå skriva till henne i hennes gb

• Pidis

Ja gud vad skoj det ska bli att äntligen få träffa er andra också. Jag och september2008 har ju lunchat tidigare. Ska bli kul att träffa dig igen.

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?