• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • Wretenstam

Nä..har bara lusat igenom vad som finns. Vill inte ha ngt flashigt och av ngn konstig anledning så har dom jag gillat mest varit dom billigaste! Kan inte bli bättre...
    Vi har en väldigt enkel förlovningsring som är lite svår att matcha ihop med nya moderna stuket på ringar. Kanske skulle man byta f-ring också när man ändå är i farten.... Ha ha

september2008 skrev 2007-11-19 10:08:47 följande:
    Storleken på ringen är nog smaksak. Min f-ring är bred och jag kommer nog att välja en väldigt smal v-ring. Tycker att det är snyggast. Har du hittat några som man kan får se?
  • september2008

jag är med på lördag kl 11 på eurostop. vad säger ni andra tjejer??

Ulvatorp-du kan ju annars fixa till din f-ring till något modernare. eller köp en ny. man ska ju ha dessa ringar tills man dör eller tills dess att gubben är rikare så att man kan få en dyrare ring hihihihihi

• fitforfight

Jag är med på lördag kl 11.00

Ska vi ses på nåt speciellt ställe så man slipper scanna hela stället?

• Pidis

Jag kan tyvärr inte på lördag vid den tiden. Men kan hänga med nästa gång. Får besök mitt på dagen nämligen.
    Men berätta gärna för mig sen hur det var.

• september2008
    fitforfight skrev 2007-11-20 11:20:21 följande:
    Jag är med på lördag kl 11.00Ska vi ses på nåt speciellt ställe så man slipper scanna hela stället?
    eller så kan vi hålla en röd ros i handen så vet vi villka vi är hahahahahahahahaha

nej men allvarligt så kan vi väl träffas kl 11 vid bänkarna utanför skoaffären. för visst finns det ett par bänkar där?? eller mins jag fel?
  • fitforfight

Hmmmm... tror dom står vid östras. Men det e ju alltid folk där,bättre att ta nåt ställe som e onormalt att stå på

Kanske imellan dörraran i entren vid skoaffären, på vänster sida.

september2008 skrev 2007-11-20 14:16:50 följande:
    eller så kan vi hålla en röd ros i handen så vet vi villka vi är hahahahahahahahahanej men allvarligt så kan vi väl träffas kl 11 vid bänkarna utanför skoaffären. för visst finns det ett par bänkar där?? eller mins jag fel?
  • september2008
    fitforfight skrev 2007-11-20 15:25:31 följande:
    Hmmmm... tror dom står vid östras. Men det e ju alltid folk där,bättre att ta nåt ställe som e onormalt att stå på Kanske imellan dörraran i entren vid skoaffären, på vänster sida.
    visst
  • Wretenstam

Låter bra
    Ska bli kul!
    Synd att du inte kan Pidis men vi hinner med många fikor innan vi gifter oss...

See ya!

• september2008

ja det blir tomt utan pidis men det kommer flera gånger

• fitforfight

Sepytember 2008 :
    Buketterna du har i ditt galleri är så satans fina!! Så vill jag oxå ha det. Jag ska göra buketten själv och funderar på att jag ska ha en sån kompakt bukett med långt skaft och sen vill jag att det ska va olika blommor i olika rosa nyanser i cirlar runt och sen sidenband oxå i olika rosa.
    Oj vad rörigt Förstår ni alls vad jag menar ? ;-=

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?