Falkenberg/Halmstad -08?
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Ida Halmstad:
Kan du på söndag???
Hallå!!!
Tyvärr glömde jag att jag hade planer i helgen...synd!!! ville ju gärna ta en fiks, en annan gång ?
Ida Halmstad skrev 2007-10-25 17:39:16 följande:
Ja det ska bli kul.
Skönt att bolla ideern mm med någon som är i samma sits som sig själv.
Hoppas verkligen att ni andra kan sluta upp er med oss någon annan dag.
pisis- tack för en väldigt trevlig lunch
till er andra- hoppas att vi alla kan träffas snart
Tack själv.
Ideerna blir ju fler och fler *ler*
Ser fram emot nästa gång då vi kanske kan träffas några flera.
Ha en bra vecka
Hur e det med alla idag då??
Själv är det bra. Såg fel på klockan och är på jobbet typ två timmar tidigare än en timme som tänkt.
Men det är lugnt.
Igår köpte jag och min m2b nya sängar 12000:- fattigare snyft.
Men det är skönt att kunna betala hela än att ha massa avbetalningar. Så nu är julkappen klar *ler*
Hur går det för er på julklappsfronten då??
Jag hoppas på att få slippa köpa julklappar ! Vi flyttar till hus 14 December och har verkligen inte tid att handla och inte råd för den delen.
Vanligtvis köper alla något för 50 kr som ska passa alla och så leker vi någon lek för att bestämma vem som ska få vilken present.
Till vår son och min brors barn köper vi julklappar till ,men det blir att åka till Gekås och handla.
har inte kommit igång med julklapparna ännu. men det brukar vara ganska lätt fixat. med våra familjer brukar vi lotta vem vi ska ge. sedan ska barnen och sambon ha något. kanske någon till som får något. det mesta hittar vi på gekås enligt min sambo shoppingmeckat....ja han är kille och älskar gekås...
hihi
Hallå på er! oj julklappar redan...ja i och för sig så e det väl snart dags att börja tänka på det. Ja gekås e ett bra ställe och handla det på, där kan man ju hitta det mesta! Hoppas att allt är bra med er annars, här e det bara bra, har blivit ompysslad hela dagen av frissan, så skönt så!! varit ledig hela dagen, härligt!