• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • september2008

ja då har man varit på wapnös bröllopsmässsa. shit vad mycket visitkort och brochyrer man hade med sig hem

var det någon mer som var där??

vad tyckte ni i så fall om modevisningen??

• Ida Halmstad

Hej hopp!

Tyvärr va jag inte på mässan, va där förra året och kände att det kanske inte skulle vara så mycket nytt!! Hur va det, fick du några ideér?? va modevisningen bra ??

• Ida Halmstad

Bara jag igen! Måste ju berätta att jag va och prova bling bling i lördags....det va nice! Hittade jätte fin kombination som jag blev väldigt sugen på !!! surfade sen runt på nätet när jag kom hem, snacka om prisskillnad att köpa över internet. För samma ringar (märke) skulle man typ tjäna in 7000 kr av att köpa den över internet...!! Det e ju bara att gå in till stan och exakt ta reda på strl och allt och sen handla över internet, dock vet jag inte riktigt hur det funkar med om man skall skicka det eller vad man skall göra!?!

• Pidis

Hej
    Missade bröllopsmässan. Hade ingen aning om att den var på wapnö i helgen
    Men tänkte åka till tjolöholm nästa helg. 13-14
    Hoppas på lite inspiration därifrån.
    Hittade pappret till inbjudningskorten i helgen samt lite tillbehör.
    Riktigt kul faktiskt.
    Samt bokat en gospel kör att sjunga på bröllopet.
    Lite anorlunda och kul.

Någon mer som ska på mässan i helgen??

• september2008

ida halmstad - modevisningen var väl så där. hade varit bättre om det varit mera bröllopskläningar. själv tyckte jag att dom visade en massa andra kläder. men men.... i annat fall var det en ok mässa. mycket att titta.
    vilken ring funderar du på att köpa??? är lite nyfiken

Pidis- hade gärna gått på mässan men är uppbokad hela helgen. du får berätta hur det var

• fitforfight

Vilken solist ska ni ha?? Kan inte hitta någon till vettigt pris

• september2008

shit ska man tänka på en sådan oxå

ska nog höra med en släkting om han vill sjunga.

vad kostar en solist då om han inte kan/vill????

• helenaoandreas

hej fitforfights

jag har en tjejkompis som skall sjunga på vårt bröllop den 14/6 08, hon sjunger på bröllop, dop och begravningar. sjunger super bra skriv din mail kan jag skicka hennes nr.

• september2008

ida halmstad- vilka snygga ringar. nr 2 är ju typ som jag vill ha. så du ska ha 3 st ringar? vad kostar dom?

jag hittade en dansk sida med skit snygga ringar. en modell var precis som min fast med färgade "ej" diamanter. har börjat fundera på om jag ska/vill ha en ring förutom den i bilden med färgade stenar. typ samma model.
    min förlovningsring som jag har nu är en ganska bred slät ring i gultguld. men jag vet inte.

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?