• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • helenaoandreas

hej ida halmstad
    jag läste oxå det men jag hoppas verkligen att det inte hinner komma hit innan vi gift oss. har oxå alltid velat att min pappa skall följa mig in. man kan ju hoppas att prästen låter oss bestämma själva.

• september2008

ida halmstad - om du läser artikel igen så ser du att dom (svenska kyrkan) vill inte att pappan står mellan bruden och brudgummen när dom gå fram. Att det verkade vara ok om pappan gick på andra sidan. Alltså när dom (far och brud) kommer fram att dom står far, brud och brudgum, ej brud, far och brudgum. Det stod även något om att brudgummen inte heller fick tacka "far" när han kom fram.
    Så helt kört är det nog inte

• Pidis

Ida halmstad: Vad kul att vi gifter oss samma månad.
    Vilken kyrka blir det?? Och var kommer festen gå av stapel?
    Spännande allt det här
    Var köper du din klänning?
    weddinannouncer sida??

• Pidis

Håller tummarna för det
    För det är även min dröm
    Klart att pappa ska vara med mig sista stunden som ogift.
    Min m2b kommer inte att få se mig innan bröllopet heller så det gör det hela extra speciellt tycker jag.

• MaliNiklas

Hejsan brudar. Var ett tag sedan jag hade vägarna förbi... Hur går det med era planeringar?? Kollade på klänning senast idag. Det finns inte så stort utbud av lite kortare klänningar...

• september2008

hej svej

ska vi inte försöka träffas för en fika någon gång snart???
    om det är någon mera som är sugen så fungerar det bäst för mig i alla fall med helgen.

vad tycker ni??

• Pidis

Hej hej
    Jag håller med
    Hade varit trevligt.
    Vart bor du spetember 08?

• september2008

jag i halmstad, vallås

du då Pidis??

• Pumpkin
    Tråden flyttas till Medlemsgrupper - Halmstad.

/Moderator
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?