• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • MaliNiklas

helle82: vilken vacker klänning! Min mamma har fått i uppdrag att sy min klänning. Fick mönstret från england idag.
    Vi räknar med 60-70pers, mest bara kompisar och närmaste släkten. inkl. en del barn.

• Pidis

JA jätte fin klänning
    Sorry varit mycket på sistonde men nu är jag tbx i planerings tagen igen.
    Vi vill gifta oss i Snöstorp men har strul med prästen.
    Har dock bokat backup kyrkan i falkenberg S:t laurenti i gamla stan.
    Vi bor i Falkenberg förresten.

Då vi gifter oss annan dag jul -08 så känner jag att man måste verkligen var ute i god tid.
    Men har problem med att hitta ett bra band som inte kostar skjortan.

Hur går det för er nu då?

• helenaoandreas

hej hej.
    det var ett tag sedan man var inne har flyttat och så så det har varit fullt upp. har tyvärr inte lyckats få mitt gamla namn igen helle82 men det är samma person som sitter här nu.

tack så jätte mycket, kul att ni tyckte att klänningen var fin, fastnade för den direkt.

all planering är i full gång här. vi har bokat ett band som heter zorroz och den verkar jätte bra och inte så dyra 3500:-. vi skall åka och lyssna på den i slutet av oktober men den lät trevliga och så.

är det någon mer som har bild på er klänning?

• september2008

hej

här vill jag oxå vara med.
    vi ska gifta oss sep/okt -08. har inte bestämmt datum ännu.
    har inte kommit så långt med planerna.

• Pidis

helenaoandreas:
    Var ska du lyssna på bandet??
    Kanske kan hänga med ju *ler*
    Det verkade som ett bra pris.

Var och provade klänningar för någon vecka sen men hittade inte det jag ville.
    Men det kommer Är ju 459 dagar kvar hi hi
    Har automatisk nedräkning på vår sida på weddingannouncer Kul!!

Har ni sidor där?

• helenaoandreas

hej pidis
    helt ärligt så är jag inte riktigt säkert på vart det var dem skulle spela. det skulle vara på någon privat fest men vi skulle få lyssna bakom kulissernal, det är inte jag som pratat med han men jag skall höra vet det var.
    fick massa bra tips på band
    uffechix
    dick och alex mm
    jag skall se om jag kan hitta min lapp med nr så kan jag maila dem till dig.
    vi har oxå en sida men har typ inte hunnit skriva någonting
    helenaoandreas.weddingannouncer.com

• Ida Halmstad

Halloj!! Här vill jag också va med såklart. Planerar bröllop till den 6 dec -08, så planeringen är i full gång. Har bokat kyrka och festlokal och tittat runt på allt annat som ska planers. Min klänning är också klar...redan! Eller jag har iaf bestämt mig. Va och provade den och den satt super (titta gärna i mitt fotoalbum). Tips på bra band skulle jag super gärna vilja ha, har inte en aning om nått sånt! kram på er allihopa!

• Ida Halmstad

Hej igen!

Hur förskräckt blev inte jag när jag läste tidningen igår angående det här om att svenska kyrkan i Sthlm inte ansåg det som moral korrekt att fadern lämnar bort dottern i kyrkan. Det är inte jämnlikt! Det va ju någon präst i sthlm som hade vägrat att viga ett par om fadern gick fram med dottern i kyrkan. Har ni läst om detta....??? Jag har ju sedan jag var liten alltid velat att min pappa ska gå fram med mig i kyrkan !!!!

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?