Falkenberg/Halmstad -08?
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Jag hade värsta mardrömmen i natt.
Hade glömt att boka fotografen . Mina tärnor hade glömt blommorna, Vi var 6 timmar sena, Ingen håruppsättning det fick jag slänga ihop själv. Och alla bara sa till mig att det gör väl inget men jag bara la mig ner på golvet och skrek.
Fy vad hemskt att vakna upp. Riktigt kallsvettades och hade tårar i ögonen.
Nu är det bara att kolla så man har bokat allt i tid.
Skönt att skriva av sig ibland
Jag hittade en ring på smyckesbutiken i ullared som jag ska köpa.
Kostar 1000 kr och är guld med syntetstenenar sen ska jag byta ut stenarna till diamant en på varje bröllopsdag
Hej
Hoppas att alla mår bra, själv känner jag mig lite hängig...håller nog på att bli sjuk! Är på jakt efter en gästbok, är det nån som har tips var jag kan hitta en fin???
min ring hittade jag på albreckts guld kostade 5700:- ser ut som två ringar i en, en smal i vitguld med massa stenar sen guld med en mellanstor sten. vi har släta bredare förlovningsaringar så jag tror det blir fint.
ida: jag köpte en jätte fin enkel vit gästbok på eko jätte billig men ändå inte för enkel.
ida halmstad- jag har ett word blad som man skriver ut och antingen sätter in i en fin pärm eller klipper och klistrar in i en pärm. om du vill kan jag skicka filen till dig.
har inte bestämmt mig ännu hur jag vill ha det. fördelen med lösa blad är ju att ingen behöver vänta på att får skriva och man kan ha bladet vid bordet och fylla i den all efter som
annars har jag för mig att det finns en hemsida som säljer en fin bok, hittar jag länken så lägger jag den här i tråden
september2008. du kan jätte gärna skicka den (word bladet) kan ju titta iaf. idabiltmark@hotmail.com
Hoppas att allt är bra med er annars, det är ju fredag....skönt!!! lite ledigt nu iaf! trött efter veckans jobb!
september2008
du får gärna skicka det till mig med
ida@punkt.se
ha en bra söndag
hej september 2008 om du vill får du jätte gärna skicka den till mig oxå hade varit kul att bara se
helena_hansson82@hotmail.com
jag ska skicka den till alla men först måste jag få ta i filen som finns på min kraschade hårddisk. men förhoppningsvis nu i veckan.
håll tummarna att it-killarna kan rädda våran hårddisk
haha
hur går det för er hallänningar?
själv händer det inte mycket. vi håller på att bestämma datum. just nu lutar det väldigt mycket den 20 sep -08.
ska börja på att göra korten så snart lönen och räkningarna är betalda Jag och en tjej kompis ska se vad våra kloka huvud kan skapa.
kläning kommer jag nog inte ens att titta på detta året. jag försöker gå ner i vikt så att köpa kläning nu känns helt fel.