• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • september2008

Ida Halmstad skrev 2007-11-01 17:53:47 följande:

Hallå på er! oj julklappar redan...ja i och för sig så e det väl snart dags att börja tänka på det. Ja gekås e ett bra ställe och handla det på, där kan man ju hitta det mesta! Hoppas att allt är bra med er annars, här e det bara bra, har blivit ompysslad hela dagen av frissan, så skönt så!! varit ledig hela dagen, härligt!
    vad gott det lät att ha blivit ompysslad
  • september2008

såg en annons ang bröllopsmässa i göteborg den 8-10 feb. kanske är det någon mera som är sugen på att hänga med????
    något att fundera på

• september2008

oj är det bara jag som skriver här hahahahahaha

• fitforfight

DEt verkar som om det bara e du så jag slänger in ett inlägg för att hålla dig sällskap

Nu ska jag gå och kolla lite tyger , det kliar i fingrarna så jag ska ge mig på att sy min klänning som jag ska byta om till själv

Med tanke på att jag inte kan sy så bra så kan det sluta precis hur som helst

• september2008
    fitforfight skrev 2007-11-05 11:23:59 följande:
    DEt verkar som om det bara e du så jag slänger in ett inlägg för att hålla dig sällskap Nu ska jag gå och kolla lite tyger , det kliar i fingrarna så jag ska ge mig på att sy min klänning som jag ska byta om till själv Med tanke på att jag inte kan sy så bra så kan det sluta precis hur som helst
    så snällt att du gör mig sällskap
    vad duktigt av dig att sy din klänning och ännu mera om du inte är så bra på det. när du väl bli färdig få du lägga upp en bild på mästerverket

lycka till
  • Pidis

Hej hallå Varit borta i helgen å inte kollat här.

Jag hänger gärna med till gbg på mässa
    Vore ju kul om vi kunde åka allihopa.
    En bra ide september2008

• Ida Halmstad

september 2008- tack för tipset, dock inte riktigt vad jag hade tänkt mig, tack iaf! bröllopsmässa i gbg låter ju hur nice som helst, helt klart med!!

Hoppas att allt är bra med er andra!

• september2008

Ida Halmstad skrev 2007-11-05 14:36:38 följande:

september 2008- tack för tipset, dock inte riktigt vad jag hade tänkt mig, tack iaf! bröllopsmässa i gbg låter ju hur nice som helst, helt klart med!!Hoppas att allt är bra med er andra!
    trodde nästan inte att det var något men man vet ju aldrig

Kul att du oxå är sugen. När vi vet hur många som vill med så får vi planera. Ju flera som ska med desto tidigare får vi nog bestämma oss starka kvinnor med starka viljor hahaha hihihi
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?