• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • Ida Halmstad

Halloj flickor!

Hoppas att allt är bra med er, själv e jag sjuk inget vidare! Liten fråga, kanske har missat det men har ni bestämt klänningar....??

• Pidis

Jag hittat den jag vill ha men ska vänta lite med att beställa den. Fitforfight skulle beställa därifrån så tänkte fråga henne om kvalit och passform när hon fått sin.

Själv då?

• september2008

jag har inte ens en aning om vad jag vill ha för färg på min känning (funderar på vit eller rosa) ännu mindre modell. Men det är jag i ett nötskal. Efter nyåret då dom nya modellerna kommit in ska jag ta mig ut och prova

• Wretenstam

Hej girls!

Här är en till som gifter sig i Halmstad nästa år, närmare bestäm 9/8-08.

• fitforfight
    Ulvatorp skrev 2007-11-14 12:14:57 följande:
    Hej girls!Här är en till som gifter sig i Halmstad nästa år, närmare bestäm 9/8-08.
    [/citat]

Välkommen hit !! vilken kyrka har ni valt?

En fråga till alla:

Måste man ha en präst ifrån sin egen församling eller får man välja vem man vill?
    Pidis skrev 2007-11-14 11:04:32 följande:
    [citat]

Det börjar närma sig för mig nu i början av December ska jag beställa. Dock så kommer det ta 50 dagar för kläningarna att bli klara för jag ska ha en tärnklänning som dom inte har i sitt sortiment. Sen kommer kiniska nyåret och då har dom stängt . Så väta inte för länge med att beställa om du vill ha den i god tid.
    Jag hittat den jag vill ha men ska vänta lite med att beställa den. Fitforfight skulle beställa därifrån så tänkte fråga henne om kvalit och passform när hon fått sin.Själv då?
  • fitforfight

Så konstigt det blev !! hoppas ni fattar

• Wretenstam

Tack tack!
    Ja vad lustigt det blev men det går ju att läsa ändå.
    Vi bor i Gullbranna så vi har valt att gifta oss i Tönnersjö kyrka. En liten och charmig kyrka. Jag har en liten konstig grej med kyrkor och det är att dom måste vara vita... Så som tur är var kyrkan i Tönnersjö vit.

Är osäker på det med prästen men om jag inte har fel så har jag för mig att prästen man väljer måste tillhöra den församlingen som han jobbar inom.Vår präst jobbar både i Trönninge, Eldsberga och Tönnersjö. Så det måste ju finnas flera präster inom samma församling. Men vill man ha en utomstående anar jag problem...Det kyrkliga är ju väldigt konservativt..

fitforfight:

Har du beställt klänning från Kina? Funderar själv på att beställa från Milly Bridal men är lite osäker på det här med att beställa på det här sättet...tänk om ngt blir fel?
    Jag har dessutom drygt 10 kg som ska bort..stress!!
    När gifter du dig?

• Wretenstam

fitforfight:
    Förresten känner igen dig så himla väl...
    Hur gammal är du?
    Var gick du på gymnasiet?
    Börjar likna 20 frågor det här...

• september2008
    Ulvatorp skrev 2007-11-14 12:14:57 följande:
    Hej girls!Här är en till som gifter sig i Halmstad nästa år, närmare bestäm 9/8-08.
    Hej
    Så du har hittat hit nu
    Hur var dopet? Jag var själv på dop den 11:e men som hjälpande hand åt dom stressade föräldrarna. Det var nog tur att jag va med (lite självsmicker) annars hade dom nog inte njutis så mycket.

Hur går det annars med planerna? Själv har jag inte kommit långt. Massa beslut som ska tas.

kram
    jennie (oxelborns flickvän i fall du känner flera jenniesar )
  • september2008

förresten vi är nog än så länge 3 tjejer som ska upp till gbg på bröllopsmässa i feb.
    Kanske vore intressant????
    i så fall är det pidis som tagit emot intresseanmälningen via mailen. den står här uppe någonstanns

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?