• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Brud 080524

Då är vi ju inte så långt ifrån varandra. Halmstad här!

Morgongåva ja, det kommer bli svårt. Har inte börjat fudnera på vad jag ska ge en men vilken prisklass är max?

Finns ju fina klockor och smycken som inte är alltför dyra. Läste om någon som gjort ett album med foton och fina texter om paret. Det behöver ju inte kosta många kronor... Beror ju på hurdan killen är iofs. Tror inte min sambo hade förstått meningen med ett gulligt album

Morgongåva till mig själv tror jag dock att jag bestämt!

Vill ha ännu en ring att ha ihop med förlovning och vigselring. Kommer bli dyrt för sambon, han vet bara inte om det ännu

Vad vill du själv ha?

• Pumpkin

Brud 080524: Har inte tänkt så mycket på kläder till brudgum vs marskalk faktiskt. Det vanliga är ju att de har likadana kläder (nästan), men det gör man ju som man vill. Bestämmer sig min sambo för frockcoat så blir det nog vanlig kostym för marskalken skulle jag tro

Här i Södertälje/Stockholm kostar en frockcoat att hyra fr. 2000kr ungefär och uppåt, beroende på vad som ingår osv.

vårbrud: Ja morgongåvan ja Jag funderar på en värsting-klocka som sambon önskat sig länge nu, men vi får väl se. Kommer som sagt inte finnas många kronor kvar att spendera

• vårbrud2008

Brud 080524

Jag bor bara en timme ifrån dig! :)

Min sambo har precis köpt en klocka och smycken gillar han inte.
    Gulliga album är inte heller hans stil.
    Vet absolut inte vad jag ska hitta på.

Det är en kamp varje födelsedag och jul också. Imorgon är det hans födelsedag och då blir det kläder. Kanske inte så roligt alltid men han säger inte ofta vad han vill ha och kommer något förslag handlar det oftast om något till huset eller vertyg etc.

Jag vet faktiskt inte heller vad jag vill ha. Klocka fick jag för något år sedan, en ring till fick jag när sambon friade, halsband och armband har jag........

Funderar dock på spa.....
    Funkar alltid och är superskönt!
    Gillar Tylösand.... :) :)

• Brud 080524

En timme, Helsingborg? Landskrona? Eller ännu längre? Sambon är från Hbg så vi är ofta neråt. Vet jag iaf att jag inte bör handla hans kläder där..

Låter som min sambo! Han är också helt omöjlig att köpa till. Min sambo älskar dock teknik prylar. Kanske en kamera, mp3 eller liknande skulle funka? Verktyg brukar också gå hem men känns väl inte jätteromantiskt..

SPA är underbart, kan man aldrig få för mycket av. Har dock aldrig varit på Tylösand. *skäms* Svärmor fick dock presentkort där när hon fyllde år och har lovat att följa med henne. Får ju offra sig lite!

• Pumpkin

Ah, äntligen är det dags att göra sig i ordning för att gå hem - om tio minuter är arbetsdagen slut!

• Brud 080524

Ska också gå hem snart... Blir grillning på stranden i kväll. Ska bli gott! Är riktigt hungrig faktiskt!!

• Pumpkin

Åh, grillning på stranden lät ju inte helt fel

• Brud 080524

Nä, det blir nog mysigt. Får passa på när det är en så fin kväll för en gångs skull!

• vårbrud2008

Brud 080524

Bor inne i landet. Vi har 45 min till Helsingborg.

Eftersom jag har en tajt budget, så vet jag inte om jag har råd med teknikprylar. Vet att han vill ha en ny kamera, men det har jag inte pengar till tyvärr.

Ha det så trevligt ikväll!
    Strande låter mysigt. :)

• madlin

vårbrud2008: morgongåva... ja jag har fixat två saker till honom. En kombinerad secretbox o diktbok med egna dikter jag skrivit till honom. Och en etuiask, som han kan ha sedlar och konto/betalkort i när han inte vill ha med sig hela plånboken. Gravyr på den också, jättefin :)

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7