• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

madlin: Jadu, idag är det verkligen varmt! Så trist att man måste sitta härinne på det svinkalla kontoret och huttra när man skulle kunna ligga på stranden och gotta sig

blivandefruandersson: Men så trist! Och faktiskt lite taskigt, nog ser man till att ta ledigt i tid till sin systers bröllop?

Brud 080524: Vad vart det du jobbade med?

• Pumpkin

"Vad VAR det du jobbade med" ska det ju stå

• Brud 080524

blivandefruandersson0?

Förstår att du är besviken! Klart man ser till att ta ledigt til sin systers bröllop!

Pumpkin - 5 juli 2008

Jag jobbar som ekonom. Sitter och räknar mest hela dagarna och jobbar endel med tekniska projekt.
    Har ändå varit OK denna sommaren då det inte varit så varmt. Endel somrar sitter man ju här och svettas!
    Vad gör du själv?

• madlin

Pumpkin: förstår att de är trist att behöva jobba o vara inomhus :(

blivandefruandersson0?: va är de för stil? Man tackar väl inte ja och i nästa stund tacka nej för man inte kollat upp det? Sedan är det ändå din bror, jag skulle göra allt för att komma på mina syskons bröllop.

• Pumpkin

Brud 080524: Aha, där ser man Vart var det ni bodde? *senil*
    Jag jobbar som receptionist med ekonomiuppgifter, trivs ganska bra. Eller jag trivs bra med jobbet men inte med pendlingen kan man väl säga. Såg ett jobb på AMS nu som jag ska söka i Södertälje, det vore guld värt att slippa pendla.

madlin: Ja, men nu har jag varit ute på lunchen och lapat lite sol

• Brud 080524

Vi bor i Halmstad, trist att se alla cykla iväg till stranden när man själv måste vara inne!

Förstår att det måste vara tråkigt att pendla. Själv har jag tio minuters promenad till jobbet, jobbar mitt i centrum! Det är fördelen med att bo i en mindre stad!

Ja sök det andra jobbet, alltid roligt med lite nytt ju, och tiden du sparar på att slippa pendla kan du ju använda till viktigare saker, BT och bröllopsplanering!

• madlin

Pumpkin: det är inte fy skam! :)

Vi har fortfarande inte kommit iväg... sambon verkar vara en uppassare för alla för tillfället.. Men nu kom han hem men nu mumlar han om att han ska fylla bilen med alkohol till bröllopet som vi har nere i källaren, för att åka ut med det till svärföräldrarna. Det blir lite smidigare och ha all dryck där och hiva in det i bilar sen när vi får tillgång till lokalen.

Så efter det hoppas jag vi kommer iväg.. hmm.....

Han får kånka själv, jag får ju inte bära. Mohahaha!

• Brud 080524

madlin

Lite måste ju männen göra

Hoppas ni kommer iväg snart, innan solen försvinner igen. Fudnerar på att gå tidigare från jobbet för att få lite sol på mig!

Hittade en bukett på internet som jag kan tänka mig. Ska ju ha ljusgult, vitt och silver i färgerna så den passar ju bra till det. Vad tycker ni?

www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Rund&p3=En%20underbar%20mix%20av%20crem%20rosor,%20eucharis,%20limegrönt

• Pumpkin

Brud 080524: Åh, Halmstad som är en riktig sommarstad dessutom

Ja, det tar ju ändå 1 timme till jobbet och 1 timme hem, så arbetsdagarna blir ju väääldigt långa. Får jag det jobbet jag ska söka så tar det väl typ 10 minuter max till jobbet Fast det känns ju himla fånigt om man ska byta jobb igen, började ju här för knappt två månader sen
    Fast jag tar bara det nya jobbet om jag får den lönen jag har nu eller högre, neråt går jag INTE!

madlin: Hehe, låter som att han har en del för sig Hoppas ni kommer iväg snart!

• madlin

Brud 080524: ja det tycker jag allt! ;) Buketten var jättefin, fräsch!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7