• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Hörrni tjejer, är ni alltid tvärsäkra på er M2B's känslor för er? Oavsett om ni bråkar, är långt ifrån varandra eller vad som helst?

• Maggies

Pumpkin: Snabbt svar - Ja. Det känns precis så enkelt för mig faktiskt.

• Brud 080524

Pumpkin - 5 juli 2008

Oj, här har ni kommit in på de stora frågorna!

Ärligt kan jag nog svara ja på den frågan. Har aldrig haft anledning att tvivla. Bodde i olika länder under ett halvår och inte en gång under den tiden kände jag mig orolig för vad vi kände för varandra!

Vad glad jag blir nu när jag tänker å det!

Själv då?

• madlin

Pumpkin: ja, alltid! I vått och torrt! Klyschigt, men den känslan har jag.

• Tsarh

Pumpkin
    Jag skulle säga att jag alltid e säker på hans grundkänslor för mig. Men däremot kan han ju ibland vara arg/ledsen för något och då kan man ju känna att "det ligger nått i luften". Ibland kan jag få för mig att det är hans känslor mot mig, men oftast är det bara nått tillfälligt och som alltid löser sig.
    Hänger nån med? Kände att det blev lite flummigt kanske...

• Pumpkin

Härligt att höra tjejer!

Jodå, jag är nog alltid säker på hans känslor för mig _egentligen_, men t ex när jag mår dåligt själv så kan jag börja tveka dem. Men då ligger ju problemet hos mig.

• blivandefruandersson0?

Pumpkin ja alltid säker

• InaHjärtarAdam

pumpkin:
    japp, jag är tvärsäker. men även om jag är det så kan ju det blossa upp saker som "tänk om" och du vet sånt. men det är väl mest mitt dåliga självförtroende det är fel på och inte han den stackaren som försöker göra allt för att jag ska ha det bra

• vårbrud2008

Japp, för det mesta är jag säker, men som många andra säger när man själv mår dåligt kommer andra tankar smygande.

Vi har varit tillsammans så länge (snart 12 år) och gjort slut 2 gånger (innan vi var 23 år) så visst har vissa saker satt sina spår. Ibland kommer osäkerheten, men sen vi fölovade oss (2000) så har det bara blivit bättre och vi har förstås mognat, skaffat hus, barn och ska snart gifta oss.
    Nu känns det verkligen som om det är på riktigt. :)

• vårbrud2008

Nu är tårtan beställd, eller rättare sagt bakelserna som vi ska ha. Vi var i grannstan idag och beställde bakelser och tryffel till vår stora dag. Kul! :)

Innan idag köpte jag även lite mer snöre till mina småaskar, så dem gjorde jag precis klara. Skönt!

Har precis skrivit ut den första kopian på vårt vigselprogram men ska inte göra mer med det eftersom vi inte träffat prästen än.

Inte mycket kvar nu...... :)

Ikväll är det jättehärligt väder, men gubben klipper gräset så jag får tyvärr vara inne en stund till eftersom jag är allergisk mot gräs. :(

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7