• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • madlin

Anja74: ja cellofan är fint! Ska hålla utkik efter det i butikerna, aldrig kollat efter så svårt o veta var man ska kika :)

vårbrud2008: kanon! Då ska jag spana och komma på nå bra godis också ;)

• Maggies

Ååååh, har suttit i fyra timmar och gjort rosor av flower paste. Blä, så jobbigt. Jag måste göra tårtan själv eftersom inget bageri i närheten har öppet när vi gifter oss. Men det är egentligen rätt kul att göra själv också. Behövs bara lite tålamod...

• SPB

va roligt att se så många som verkar ska gifta sig nästa sommar oxå..

• Pumpkin

Hallå allihop! Så var det måndag igen
    Har ni haft en bra helg? Själv har jag haft en jättemysig helg, så härligt att ha sambon hemma igen! I lördags var vi in till Stockholm och tittade på Prideparaden, det var häftigt! Vi hade mamma och lilla Emilia med oss och hon diggade transorna stenhårt Efter det åkte mamma och Emilia hem och vi gick ut med Emilias föräldrar och drack lite drinkar och vin - mycket trevligt!
    Följdaktligen var det ganska lugnt igår, kände mig febrig och dåsig, men blev ompysslad av älsklingen
    Har jag missat nånting här i helgen?

SPB: Välkommen! Berätta lite mer om dig själv

• vårbrud2008

Godmorgon!

Sitter här och deppar för nu är jag officielt arbetslös och det suger. Alla andra börjar jobba och här sitter jag. :( :(

På måndag börjar jag dock på ett vik på 3 veckor men sen är jag arbetslös igen. :(

Tur att man har bröllopet att se fram emot. :)

Vädret är bra idag också så det får man tacka för, men tyvärr fick jag lite för mycket igår så det blir till att vara inne idag eller i skuggan ute.

• Pumpkin

vårbrud: Usch, det är aldrig bra för självkänslan att vara arbetslös, speciellt inte när man inte valt det helt själv
    Men du ska se att det ordnar sig och tills dess får du njuta av sommaren

• vårbrud2008

Ska försöka men det är inte lätt idag när man är som mest nere.

Sambon försökte peppa mig men det känns fortfarande tungt. Hoppas på bättre tider framöver dock.

• madlin

Lucy_: oj vilket projekt! Rosor brukar ta en himla tid o pilla med... inte avundsjuk!

vårbrud2008: *kram*

Jag är istället sjukskriven och sambon har semester, ja - egentligen hade ju jag också semester.. Och idag är det sååå varmt! Redan klockan 9 i skuggan på vår balkong (solen på andra sidan huset) var det 21 grader!!

Nu ska jag fräscha till mig lite och packa, blir att lapa sol hela dagen och se på när alla andra svalkar sig i poolen. Jag får ju inte pga infektionsrisk :( Buhuuu! Idag blir det INGA bröllopsbestyr!

• Brud 080524

Hej tjejer,

var ett atg sedan jag skrev nu. Har fullt upp med jobb och planering av bröllop!

Jobbar denna och en vecka till sedan är det äntligen dax för semester!

vårbrud2008
    Jobbigt att inte ha något jobb att gå till men du ska se att det löser sig! Försök njuta av att det äntligen är fint väder och gläd dig över att du iaf har vik i tre veckor! Kram

• blivandefruandersson0?

hade sådär helg , badat hos blivande svärmor då de har en liten pool . det som var trist var igår då min bror gjorde mig rejält besviken han skickade sms igår och sa att han inte kommer på bröllopet och han hade ju redan tackat ja förrut , han och hans fästmö har varit så korkade att de inte kollat förän nu om de kan vara lediga
    från min familj kommer endast min mamma ,min gravida lilla syster och hennes fästman . trist tycker jag att min familj inte bryr sig lika mycket om mitt bröllop

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7