• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Brud 080524

Pumpkin - 5 juli 2008

Klart du inte ska gå ner i lön! Man får ju inte sälja sig hur billigt som helst!

madlin

Skönt att höra att någon mer tycker den var fin! Man blir ju lätt blind när man kollat på ett hundratal...

Tror att det kan vara fint i maj med så ljusa färger, lite vårigt sådär!

• Pumpkin

Brud 080524: I och för sig gjorde jag ett ordentligt löneskutt från min förra anställning till den här - men det bidrar nästan ännu mer till att jag inte vill gå ner

Buketten var superfin, passar perfekt i maj!

• Brud 080524

Pumpkin - 5 juli 2008

När man har ett bröllop att betala vill man ju verkligen inte gå ner i lön! Ska man få mindre lön när man byter får det vara bättre anledningar än att det är närmre tycker jag!

Nu har jag nästan bestämt mig för ring, bukett och frisyr samt bokat lokal, kyrka, bröllopsnatt och fotograf! Det börjar röra på sig... Hur långt har ni kommit?

Jag antar iofs att du är klar med det mesta madlin!

• Pumpkin

Brud 080524: Precis, nu behövs ju vartenda öre!

Vi har bokat kyrka och lokal (och kanske hunnit ändra oss angående lokalen), sen vet jag hur min bukett ska se ut och troligtvis vilken klänning jag vill ha. Herrn tror att han vet vilka kläder och skor han vill ha och jag har köpt mina skor

• Brud 080524

Pumpkin - 5 juli 2008
    Menar du att mannen bryr sig om vad han ska ha på sig? Min sa att jag kan bestämma, han tar på sig vad som ligger framme på morgonen. Måste ju få med honom och prova iaf!

snutte

Välkommen hit!

• Pumpkin

Brud 080524: Nja, inte bryr han sig så mycket - men jag körde upp en tidning i ansiktet på honom och frågade vad han gillade och han svarade

snutte: Välkommen! Vilka är ni och vart finns ni?

• Brud 080524

hahaha

den har inte jag testat. Är det så man ska göra. Fick en hel kasse med bröllopstidningar av min kusin som gifte sig i somras, får plocka fram dem och visa honom alternativen. Han tittade faktiskt självmant i en av dem... den som visade underkläder!

• vårbrud2008

Pumpkin och Brud 080524

Jag gjorde också så med min M2B och det funkade bra för sen började han kolla runt på vad det var han verkligen ville ha.

Det slutade med att vi köpte en vanlig kostym på Brothers eftersom han använder kostymer ofta så ville han kunna använda denna med när vår dag är över. Lite ekonomiskt också! :)

• Brud 080524

Får testa det och ser om han blir intresserad. Smart att köpa kostym som går att använda sedan.

Är dock lite sugen på en frockcoat till sambon. Han är 1,90 lång så jag tror det skulle vara väldigt fint på honom.

Får se vad han passar i när han väl står i affären. Kanske blir en kostym till honom också tillslut!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7