• Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • Gerda

Fru0707

Ja, jag räknade på det hela och det blev så dyrt med en pronovias så slutsumman på min uppsydda blev ca. 5000kr och det var mer överkomligt tyckte jag.

Viktigast är att man är nöjd med sitt val och känner sig vacker! Jag hade eg. behövt sy ut min, men eftersom vi gifte oss på annan ort så hann inte sömmerskan med ändringarna... så den såg tajt ut, men var skön ändå, men men... hade L att skylla på

• JuliBrud07

Idag har jag fått papper från skatteverket och vägverket... :) Snart får jag börja använda mitt nya efternamn! :D

• JuliBrud07

Vet inte om jag sagt det förut men ni var/är verkligen super snygga allihopa!!! ;)

• Hill070707

Hej allihopa,
    Vill bara säga att vår bröllopsdag också blev lyckad! Men det var stressigt in i det sista, jag var uppe till 04:30 i tre dagar före bröllopet. På morgonen skrev min man! ut festprogrammet och hans bror och min svärmor monterade ihop det. Pust! Men det blev så himla bra alltihopa i slutänden....
    Kan lägga ut bilder senare, har inte fått så många ännu.

• Fru0707

Tycker det är lite tyst i tråden, var månne alla håller hus.. bröllopsresa kanske?! :)

• Brud 070707

Fru0707

Nu när vi är gifta har vi gått över till Familjeliv

• Gerda

Har fullt upp med flyttuppackning och inredning av lägenheten Tittar in lite varje dag.

• helenrik

Kollar också in här lite då och då. Nu känns det mest som att det är skönt att det är över. Får lite tid till annat. Skriver lite i olika trådar............

• Vidalila

Fru07

Vilket underbart läppstift! vad var det för något?

• Hill070707

Ja man behöver lite återhämtning efter detta...
    Men samtidigt börjar jag sakna all planering som man lagt så mycket tid på och som plötsligt inte finns.
    Men nu har jag börjat nästa projekt: att göra en bröllopsbok på sidan gordinegenbok.se det ska bli riktigt kul, och tackkorten förståss....

Svar på tråden 070707 tråd 7