• Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • förhoppningsis

kom hem från bröllopsresan idag och mina papper låg och väntade på mig. Namnbytet är klart nu.

• Dalabrud-07

hmmm, konstigt, måste kanske ringa igen då...

Nu har jag lagt upp en sida på weddingannouncer, kolla gärna och kom med synpunkter. Den är långt ifrån klar, men det är iallafall en början

samuelsson.weddingannouncer.com

• N&N

Dalabrud-07
    Den ser ju jättebra ut, bra att du kom igång. Ikväll ska jag lägga in ännu mer foton men det är lite segt och tar lång tid.

Jag skickade in fotot till körkortet igår och ändrade alla kort och fakturaadresser, pust skönt att ha det gjort.

Är så glad, för idag ska en tjej köpa min brudklänning och plötsligt har jag 5 000 kr som jag inte hade räknat med! Ska iväg till Ikea, Asko och Mia och leta lampor :)

• Anmaria

Ett litet livstecken från mig som inte varit så aktiv på denna tråd. Fotografens bilder har kommit om någon är nyfiken...

Kika gärna på picasaweb.google.se/anitra12

Berättelse kommer senare.

• helenrik

Jättefina bilder och vilken härlig klänning.

• N&N

Underbar klänning! Härligt med lite färg!

• helenrik

Nu var det länge sedan någon skrev här.....
    I morgon ska vi träffa fotografen och äntligen få se våra bilder.
    Och i helgen kommer vi visst att vara med i Aftonbladet, de ringde i dag och sa att de gillade vår annons på family.se så nu kommer vi med i Aftonbladet.

• förhoppningsis

våra bilder kom igår!! nu ska det letas album...

• N&N

helenrik
    Ha ha de ringde till oss med idag så lördag eller söndag är vi med där :)

Kul med rörelse här!

Var hos fotografen i söndags och hämtade alla skivor med våra bilder + några framkallade bilder. Gjorde tackkort, pysslade tre kvällar och skickade igår, pust det klart iaf. Fotografen är vi inte supernöjda med men det regnade så han gjorde sitt bästa. Nu ska en god vän som kan redigera bilder bra hjälpa oss, tackkortet blev supersnyggt.

• Sara Jämtland

Hallå alla 070707!!
    Hade ni en lika fantastisk dag/kväll/natt som vi???? Helt underbart!! Vill ni se hur vi hade det? kolla in på vår hemsida www.saraocherik.se gå in på bilder.
    Kram på er!!

Svar på tråden 070707 tråd 7