• Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • Anmaria

Sara jämtland

Fantastiskt vackert! Rött är såååå snyggt!

• förhoppningsis

Nu har vi skickat in vår annons till tidningarna... kommer på söndag om en vecka. Hur går det för er? HAr ni fått iväg tackkorten ännu?

• Gerda

förhoppningsis

Vi vet nästan vilket kort vi vill ha till tackkorten, måste bara bestämma oss för vilken förstoring våra föräldrar ska få och kortet till tidningen också. *hjälp*

Fick korten senare eftersom de fick budas hit till oslo fr sv. lite senare än planerat... Nåväl, har småtackat på vår privatablogg och med. förseningen.

Nu planerar ett kompispar ett ev. nyårsbröllop i år! Det är prästproblem som jag hoppas löser sig snart. Jag ska få göra deras trycksaker och tja... måste få tid att göra dem oxå - de ska skickas ut i september helst Hoppas att allt ordnar sig, det kommer att vara så kul att få pyssla bröllopstrycksaker och inte känna mer press kring allt annat

De har fått hela min bröllopsmapp och alla kontakter

• förhoppningsis

Gerda
    att ge bort sin kontaktlista och alla prisjämförelser mm måste vara väldigt tidsbesparande för dina vänner.

Har ni fått ordning på allt i nya bostaden?

• Gerda

förhoppningsis

Nu tror du nog att vi är de slöaste av de slöa Alla möbler etc står där de ska, det mesta är uppacktat. Vi behöver nya tavlor och lampor här och var dock och så är henne rum kvar som är numera data-pysselrum till hon flyttar in dit. Tack för att du frågar!

Hade inte ni också just flyttat?

• förhoppningsis

Gerda
    Med bröllop och allt så vet jag att man inte blir klar på en vecka. Dessutom bra att boa in sig lite innan man handlar massa saker.
    Vi flyttade i maj förra året, så vi är klara sen länge. Då tog det tid för hela lägenheten skulle målas om mm.

• Gerda

förhoppningsis

Ja, vi vill inte hasta med våra val som det är just nu.

Sitter i kö hos ticket (provade ving tidigare) och försöker då till en resa till Thailand...

• förhoppningsis

Gerda

Å vad trevligt, var i Thailand?
    Det är rätt, blir lätt att man ångrar sig om man impulsköper allt genast

• Gerda

Det lutar åt Krabi - Ao Nang och Koh Lanta... Om vi bara får tag i nån som kan kombinera resorna, att det ska vara så svårt?!

• förhoppningsis

äch det är jätte lätt att ta sig mellan de ställena själv. Går båt från lanta till Krabi

Svar på tråden 070707 tråd 7