• Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • JuliBrud07

Vad snygga ni är allihop!!! ;)

Finns några bilder på www.pawelina.pixbox.se

Har inte fått så mycket bilder ännu. Eftersom det spöregnade så var vi tvugna att ta bröllops fotona i studio :( Och dom får vi inte förrän i augusti eftersom dom skulle gå på semester.

• snart hela kittet...

Måste ha varit många lyckliga och vackra brudpar därute i lördags om man ser på era bilder!
    Grattis allihop!

• Annis1976

Vad kul det är att se er alla och veta att vi delar samma upplevelse och kommer att ha underbara minnen från denna otroliga dag!

JuliBrud 07: hade du möjligen en Aspera 3032? Jag tycker det ser ut som om vi hade samma klänning. Om det är så: visst är den helt underbar? Jag fick MASSOR av komplimanger för den.

• JuliBrud07

Annis1976 - Jag vet inte om den heter så men när jag tittar på dina bilder så ser det ut som att dom är likadana. :) Och jaaa ALLA tyckte den var tok snygg och passade mig perfekt osv. ;)

• JuliBrud07

Annis1976 - Aspera är det iaf! ;)

• mirimax

Vi hade också en alldeles underbar dag trots att jag sov 2 timmar natten innan och vaknade med magsjuka Men det han bli bättre tills vigseln och dagen kunde inte ha blivit bättre. Superlyckad fest med massor av glädjetårar.

Har hunnit slängt in en del bilder om det är någon som vill kika

vieweg.weddingannouncer.com

• snart hela kittet...

mirimax: det syns ialla fall inte på bilderna att du endast sovit 2 timmar och varit sjuk precis innan. Ni var jättefina!
    vem har gjort tavlan och när, det var ju jättelikt er.

• mirimax

snart hela kittet... - Tack

Tavlan har min mans syster gjort och det var en total överaskning för oss

Det är hon som har fixat mitt hår och make och när vi provgjorde allt tog hon en massa bilder för vad jag trodde var att hon skulle veta hur hon gjort o så och maken fotade hon när han var där och provade sina kläder och sen hade hon sett min klänning på bild en gång och så gjorde hon den i hemlighet för oss

En riktigt trevlig och fin present måste jag säga

• Fru Petersson

Åh ni är så fina allihopa!!! Jga ska gifta mig den 18 augusti och jag lääängtaraaaaa!!
    Kram till er!!!

• MissTess

Nu är man gift
    Känns helt underbart, men lite kontsigt att allt är över nu, allt planerande och så som man hållt på med så länge.

Dagen blev i alla fall helt fantastisk, bättre än vad jag hade tänkt mig!
    Tur med vädret hade vi, klarade oss från regnet. Var väldigt nervös när vi skulle gå in i kyrkan, hade så ont i magen, men allt släppte så fort vi började gå.
    Många tårar blev det, solisten lämnade nog inte ett öga torrt med sina vackra sångröst.

Festen var grymt rolig. Bandet var hur bra som helst, och våran toastmadame var helt underbar. Hon hade grejat och fixat lite lekar som vi inte visste om.
    Vi åkte till bröllopssviten vid 01.30, dom sista gästerna lämnade festen 05.30

Finns lite bilder på: www.pixbox.se/alb_show_id471441_page0.html

Kommer mera bilder sen.

Svar på tråden 070707 tråd 7