• Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • förhoppningsis

God morgon tjejer, nu är det inte många timmar kvar, hur mycket har ni kunnat sova inatt??

Kunde verkligen inte sova, blev mellan kl 5-8, precis vad jag inte behövde!
    Blev gurkskivor på ögonen mot påsarna, hoppas det hjälpte lite!

Lycka till idag, det har varit trevligt att dela tiden fram till idag med er!
    kram

• Ester W

Lycka till alla 7/7-brudar, hoppas att ni får en underbar dag! Kram på er, Ester

• Petra74

Hoppar in på tråden fast detta inte är vårt datum. Vill önska alla som gifter sig idag lycka till!

• Maggies

Grattis till alla 7 juli-brudar, nu är ni kanske gifta allihop!

• helenrik

Hoppas ni hade en lika underbar dag som jag och min man hade. Trots allt som inte gick som vi vill så blev allt väldigt lyckad.

• förhoppningsis

Hej alla 070707 fruar!!

Hur känns det?

Vi är helt slut båda två men väldigt nöjda, nästan allt gick som vi ville, bara saker vi inte kunde påverka vädret, att jag var sjuk, och att gäster blev sjuka. Barnvakten blev sjuk men vi fixade en ny, eftersom vi hade bordsplaceringsotteri var det otroligt enkelt att plocka bort lotterna till de platser som inte skulle användas, när det sen tillkom en gäst så stoppade vi i en lapp igen osv.

Sitter nu och tittar på mitt finger hela tiden, lite ovant att se 2 ringar istället för 1 där

• Dolli

Hej alla!
    Skönt att höra att alla verkar nöjda med sina bröllop! Vi är supernöjda med gårdagen och nu i dag, allt har gått jättebra! Jag tittar oxå på mitt finger hela tiden, det är så vackert med två ringar! Snart ska vi få våra presenter levererade (öppnade inte dem igår) är SÅ nyfikna!
    Kram på er alla!

• förhoppningsis

Dolli
    vi ska på middag till mina nyblivna svärföräldrar och där med alla våra syskon och deras respektive öppna paketen, öppnade inte heller igår
    Roligare att göra det dagen nefer i lugn och ro, då får man dessutom dra ut lite på bröllopskänslan.

• NollSju

En alldeles alldeles UNDERBAR dag!!!!!

Svar på tråden 070707 tråd 7