• Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • Gerda

Hill070707

Håller också på och samlar för att kunna göra den boken! Inväntar bilder från fotograf 2 innan jag kan fixa klart.

• Felicity_Cute

Halloj! Kikar in, fast det börjar kännas som ett avslut här på BT. Men är det bara jag som varken fått papper från vägverket eller skatteverket. Jag vill få något papper på att allt stämmer med namn och jag vill verkligen fixa mitt körkort nu.

Så nu sitter jag mest och går igenom alla digitalkort så jag kan skicka in dem och få den utskrivna, så att jag äntligen kan ordna albumet!

• helenrik

Om ni har e-leg kan ni själva gå in och kolla om det nya namnet har gått igenom.

• förhoppningsis

Sitter pa zanzibar pa brollopsresa, har varit en vecka i Kenya pa safari.
    Kul att hora att allt verkar gatt bra for alla.

Gerda, borjar ni komma i ordning nu?

• Gerda

förhoppningsis

Hoppas att ni har det underbart och att safarin var en hit! Läppja många soldrinkar åt mig!

Vi börjar komma iordning, börjar bygga en anti-IKEA hållning här hemma Vi kommer att få besök av familj och vänner varje helg i 4 veckor framöver, så det känns som om vi har dessa 3 sista dagar att få hemmet att se beboeligt ut.

• Rödtott

Brud 070707!

Hej, var inne på er hemsida, och bilderna var jättefina!
    Jag har en likadan klänning som du och jag undrar hur du fäste upp släpet?

Tacksam för svar, tror det blir tungt att hålla upp släpet hela kvällen!

• förhoppningsis

Gerda
    safarin var underbar

lovar att ta en drink at dig ikvall, vill du ha den i poolbaren dar man sitter i vattnet och dricker den eller i den med utsikt over alla bungalows och havet? Da rekommenderar jag solnedgangstid och happy hour, da far man drinkar for 15 kr.
    BLir det bra?

Har ni trottnat pa att skruva ikea mobler eller ar det natt annat som gjor att ni blivit anti ikea?

• Brud 070707

Rödtott:

Jag sydde en knappnål på insidan samt en ögla i lagom höjd så att släpet inte skulle gå i backen sedan hängde jag helt enkelt bara upp släpet när det var dags. Tyvärr så trampade min tärna dock på det yttrelaget av tyg så den ramlade ner men jag satte upp det med en säkerhetsnål Det yttre tyget var så tunt så det gick bra. Men som sagt om du inte själv vet hur man kan sy dit en sådan anordning så gå till en bröllopsbutik så kan de visa dig eller prata med en sömmerska.

Lycka till!

• Fru The

Hej!

Nu har jag också några bilder på nätet. Det kommer fler så småningom, måste bara få hem gästernas bilder. Men ett par foton från fotografen har jag att bjuda på i alla fall. picasaweb.google.co.uk/fru.soderberg

• Gerda

förhoppningsis

Tack, en drink happy hour blir jätte fint

Nja, vi vill bara få ordning på hemmet nu, börjar bli otåliga då vi ska ha så mkt besök. Men några lattes dämpar otåligheten ochg är den riktigt envis tar jag några praliner också

The
    Jätte fina är ni, kul att se bilder på er! Färgerna på blommorna blev jätte fint, ska bli kul att se fler bilder!

Svar på tråden 070707 tråd 7