Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
FredagenDen13 - Vad bra!! Säg bara till vilken han vill ha så fixar jag det
Carma - 2-3 dagar iafall
Puman: Jag vill inte slänga på er en massa jobb ikväll! Vi ska ju träffas för att prata och slappa lite tillsammans!
Freda: Jag har tre flaskor vin som ska drickas upp!
Förresten, vilka är de som kommer ikväll?
Nickes
Tezz
Puman
Freda
Fredas man
Addiz
Nides
Linum
Linums hund. Eller jag menar m2b!
Nån jag glömt?
Puman: Vad bra. Då hinner jag ju. Funderar på att sticka iväg ikväll och köpa några stycken. Undrar hur många rosor man behöver? Hmmm
Ni som har hyrt bil till bröllopsdagen, vart har ni gjort det? Vad finns det för firmor? Eller vad ska jag söka på egentligen? *letar*
Puman:
Vilken som helst, ju större dessto bättre!
Skulle inte jag gå hem?!
Jo, nu gör jag det!
Carma: Vi har hyrt här: www.bfm.nu/kungalv.htm Fast vi fick det några (få) hundralappar billigare för bilen vi (sambon) ville ha ägdes av hans kollegas svärfar!
TezzAmore - Jag kan faktiskt göra flera saker samtidigt så för mig är det helt ok att fläta
Carma07 - kan ju bli rätt dyrt för er, men jag vet att vår affär här vid jobbet säljer 10pack röda för 10kr...
Sök på hyrbilar...
FredagenDen13 - Ok
Gå hem med dig nu då...
Puman: Vart ligger det? Det låter som ett bra pris.
Tezz: Tack för länken. Vi hade planerat att låna en bil, men vi måste hämta den nere i Båstad. Och om vi inte kan ta med den hem på måndag på hemväg från Tyskland så känns det både stressigt och dyrt att flänga fram och tillbaka två gånger. Då kanske det inte kostar så himla mycket mer att hyra en. I värsta fall så tar vi vår egen bil. Vi är inte så himla noga med det.
Sävedalen, Ica här
Puman: Nu är jag uppe i 45 flätor! Men jag börjar få ont i fingrarna så jag kanske tar med mig snöret ändå!