• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

jag o R kommer i morgon

-jag skall stå på avenyen med en bröllopstidning under armen hela den 26 oktober

-jag blev en dubbel expresso

• Ab fab

Hey Energizer Bunny Girl! Do you ever slow down?
    You're a mix of high energy and ambition, perfectly matched with strong espresso
    When you want something you get it - by any means possible
    You're driven, determined, and no nonsense. Which is just how you like your java.

sån e jag

• Puman-prinsen

Vad är all det här kaffe snack??.. blir rätt sugen på det

• Carma07

Jag får nog göra testet ändå.

• FredagenDen13

Hellooooo brudar!

Tusen tack för igår & ni som inte var där, saknade er ALLA!

Nickes:
    Vilken god mat!
    Jag läste att någon annan oxå efterlyste receptet på bulgursalladen & det hade jag också uppskattat.

Bauti:
    Vi syns till 99% i morgon, vill ju inte missa din fantastiska dag!!!

• TezzAmore

Addiz: Du får gärna höra med sambon! Jag blir nämligen inte klok på detta med elen!

Carma: Jag och Puman pratade om detta med bröllopsgrejerna igår. Det är som att man nästan inte får lägga ner nån tid på att saker ska bli så bra som man vill juh! Jag förstår att du blir irriterad på folk, på dom bara! *heja*

Lykke: Fördrink på HRC och sen middag på restaurang tycker jag låter som en toppen idé!!

Jag ser i kalendern att den 26:e är en fredag, ska vi inte säga lördag den 27 istället? Då är man inte helt urlakad efter jobbet på fredagen och det var ju faktiskt den 27:e vi träffades på om man ska vara noggrann! *fniss*

Jag vet ju inte om jag kan imorgon eller ej... var ligger det nånstans?? Nån som kan hjälpa mig med vägbeskrivningen?

• Puman-prinsen

TezzAmore - Ligger nära göteborgsuniversitet, om jag inte minns fel?
    Åk du ska åka kanske vi kan ha sällskap dit
    Håller med dig om att det alltid är skönare att gå ut på en lördag ..

• TezzAmore

Hmm... hur är det, BLIR man hungrigare innan röda veckan?? *kurr* Har inte rast förräns om en timme och magen kurrar på bra!?!

• TezzAmore

Puman: Jag kommer ju att köra dit och nu vet jag ju var du bor så då kan jag ju plocka upp dig! MEN, men, men... jag kanske har hippa imorgon! *suckar djupt* HATAR att inte kunna planera juh!!! *blir tokig*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4