• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nickes fru

Lykke o Carma vi saknade er oxå!!

Det finns några bilder på bloggen från kvällens fika!

• Nides

GOdmorgon alla pigga o glada!

Tack alla för en trevlig "fika"!!
    Maten var riktigt god, tack så mycket för din gästvänlighet.
    Puman tack för glass, kul o få träffa dig äntligen!
    Addiz & L: tack för skjutsen!
    Nu ska jag jobba lite!! :)

• Addiz

Carma: ang schema så har jag gjort ett överskådligt (?) scham i Excel. Där har varje person (och varje bil) sin rad, och i varja kolumn står ett ungefärligt klockslag... Alltså typ 12.00, 13.00, 14.00 etc... Sen fyllde jag i, i varje ruta vad/var en viss person ska göra/vara vid en viss tid... Det är färgkodat! :D

• Addiz

bauti: Tack för att du kollade! Hade iofs tänkt pierca, men det var inte därför jag i första hand letar snöflingor. Jag ska klistra dem på manschettknappar till m2b och best men...

• Addiz

Nickes: tack så hemskt mycket för igår! Maten var super-duper-god! Du har inte lust att skicka mig länken till bulgur-sallad-receptet?

Såååå himla kul att träffa er alla! :) Fast vi saknade er som inte var med...

• Addiz

Och, jo förresten, jag och Nides var på "I do" igår. Det visar sig att det är en gammal bekant till mig, och hennes dotter, som har affären. De hade en del grejor, papper, stämplar, smycken, toappaer, servetter, bubblor etc som verkligen _bara_ var inriktat på bröllop. De skulle få in mer saker sa hon, och de hyr ut grejor också.

Carma: bubblorna såg ut som om de kostade 8:- st, Nides kan du bekräfta? Och hon hade typ 2 1/2 kartong kvar (kanske 10-12 st i varje kartong?)

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Tack Nickes för den riktigt goda maten!
    Tack Puman för glassen!
    Tack Nides, Linum och Puman för hjälpen med flätorna! (har faktiskt träningsvärk i händerna i dag)
    Tack alla för en jättetrevlig kväll!!

Carma och Lykke, ni var saknade!

• TezzAmore

Åh, idag har jag INGEN arbetslust!! Känner mig gör trött, men lycklig! Det måste vara effekten av all stress och att man liksom fick ventilerat ut många tankar igår!

• Nides

Här en till som saknar arbetslust. blää
    vill härifrån!

• TezzAmore

Nides: Vill du leka lite istället? *snurrar två varv på kontorsstolen*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4