Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Godmorgon
Tyckte jag var uppe med tuppen. Igår kände jag mig hyfsat lugn, men nu börjar stressen trassla ihop nerverna igen.
lykke: Jag förstår din känsla med klänningen. Tyvärr har jag upptäckt att man inte riktigt kan tala om det, för man ska bara tycka om sin klänning. Jag brukar koncentrera mig på att helheten blir bra och att det egentligen inte har någon större betydelse.
Ang träff i höst så har ni väl bokat in runt den 26 oktober (lördag jag kommer inte ihåg exakt datum) då vi pratade om att gå till HRC. Då var det ett år sedan vi träffades där. Skulle vara kul att träffas där ett år senare och alla (-Addiz) är fruar.
God morgon tjejer!!
Lykke och Carma, ni var saknad...
Jätte kul att få träffa er som jag inte träffat innan och er andra med så klart
TezzAmore och Fredag, Tack så jätte mycket för skjutsen
Bauti - Ta det som du sa bara lugn och slappna av. Ska försöka hinna till er på lördag... Annars ett stort GRATTIS till den blivande frun Nilsson!!
Och sist men inte minst... Nickes! tack för gästfriheten och den dundergoa maten
hihi! JAg blev en Cappucino!
Tezz: jag med! :)
lykke: trist med klänningen, men jag är ÖVERTYGAD om att du kommer att vara jättevacker även om du inte riktigt gillar den!!!!!
Tezz: jag kommer inte ihåg hur vi har gjort, men jag tror att vi hade med oss "vanliga" adaptrar som vi laddade mobilerna på... Jag kan kolla med smabon om du vill, han kanske kommer ihåg bättre...
Vilken perfekt dag att gå ut. Men HRC... inte ens vi kan ju överrösta musiken En drink där o sen middag på ett välldigt tyst ställe så bara vi hörs*s*. dagen är inbokad!
Vad mysigt ni såg ut att ha. Vad ledsen jag är att jag inte kunde vara med. Och dessutom missade jag ju Boman.
Det börjar kännas lite jobbigt att en del av gästerna kommer ner redan i mitten av nästa vecka. De förstår ju att vi inte har tid med dem, men det kommer ändå att försvinna lite tid där. Sen vet jag hur kommenterarna kommer att bli. "Men strunta i det, det behöver inte vara så märkvärdigt." Och då gör man det inte alls märkvärdigt. Fick den kommentaren återigen på telefon igår och kunde inte låta bli att vara lite tyken. När hon sa så, svarade jag att "nä, det behöver det inte, men det kanske är lite trevligt om det finns mat till er och tallrikar att äta på iaf." Det kunde hon ju hålla med om. Jag blir så trött och irriterad.
lykke: Det funkar lika bra att vara någon annanstans. Det är dagen som jag tycker är kul.
Vilka ska gå på bautis vigsel imorgon?
Oj!!
För oss är det lite svårt att boka in det datumet redan i augusti. Lättare att veta för oss om vi kan när det börjar närma sig
Har tvätttid mellan 14-17 men
ska försöka hinna bli klar lite tidigare med tvätten så jag hinner..