Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
En sak som vi pratade om igår var att vi skulle ha en stor träff med våra respektive i höst efter att alla gift sig! Kan det vänta till Oktober, då vi är hemma från usa igen??? *pretty please?*
Addiz: Har tänkt fråga dig flera ggr. men glömt bort det... kan man använda våra svenska elprylar i USA som tex. hårtork? Jag vet att man måste ha en uttagsadapter för de har ett annats slags vägguttag, men de har tydligen ett annat voltantal. Va händer då? Går fönen långsammare då???
bauti: *slurp*
Nides: Jag har bytt håll nu! *snurrar åt andra hållet*
Tezz
Du får ha en adapter med dig. Eller sluta föna håret
Tezz: Håller tummarna hårt.
J ska ha sin sexa imorgon? så igår när jag kom hem påminde jag honom att vi ska bauti's vigsel på lördag och han kunde väl kolla på nätet hur man kör dit på bästa sätt. Hi hi hi
Hoppas att han inte läser detta nu?
Så tezz: om ni har era så kanske ni stöter på J oxå.
Mycket sånt? Min ena tärna är ju även tärna för en annan kompis till henne som gifter sig den 25. och de ska ha hennes hippa på lördag!!! :D
ja kan vi bestämma en hel dag för bara prat o party efter linums bröllop? innan vi sticker på semester? det vore så roligt
Lykke
*SMACK*
en puss på näsan, gillar dig
Oj, dax att dra
*skakar vidare*
klänningen.. jag vet inte men det är ju inte riktigt min typ av klänning. jag hade ju en tanke i huvudet men det blev väl inte så i verkligheten. jag blev inte 180 cm o pinnsmal i den Det är kanske det som är felet. Men jag överlever nog. efter middagen får jag väl byta till skjorts o t-shirt
Vilka härliga bilder *avundsjuk Lykke*
Bauti: Jag kan inte leva utan min fön!!!