Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Sävedalen... inget regn
Hej igen...
Majorna sol..
Kom hem nyss. Har vart o letat efter snygga ljusstackar i smide, No luck!!
S h i t!! Glömde sätta för grinden till trappan och lilleman kröp runt här på egen hand, och jag var i köket, gick ut i hallen och då stod han på fjärde trappsteget!!!!!
Nickes fru:
Hjälp!!!
Förstår att du fick en hjärtatack!
Regnar? Då kommer det väl snart hit också. Bäst att plocka in filten.
Sitter och kollar runt lite på spa. Vi funderar på att åka iväg tordag-fredag efter bröllopet istället för morgongåva. Känns som vi behöver det mer än ett snyggt halsband eller nått. Har ni några tips?
Nickes: Tror inte jag hinner hem till dig idag. Har fått upp ångan här nu och vill gärna färdigställa så mycket som möjligt i form av festhäfte, scheman och vigselhäfte. Det är ju bra om vi har enats om psalmer och marscher till imorgon då vi ska träffa prästen.
Addiz: Ni behöver inte tänka på mig i eftermiddag. Skulle jag ångra mig och åka iaf så får jag ta bilen då.
Carma:
(men jag förstår dig, inte långt kvar nu ju!)
Tezz: Vi är 50 gäster plus bauti och vilka fler som hjälper till i köket. Till det beställde vi 55 bitar mest för att det passade bra ihop med de formar hon hade så att det blir 3 st tårtor. Eftersom vi inte har någon efterrätt så kan väl några stycken få ta om. Dessutom går tårtorna att frysa efteråt så då kan vi väl fira varje månad tills den är slut.
Men här hittar jager juh
Har inte hängt på BT sedan i mars när vi gifte oss, kul att se att ni fortfarande är här Hur har det gått...Fick alla sitt JA! Och hur är livet som gifta? För oss går det som smort
Hänger mest på FL för vi har en liten i ugnen
Ja,ja stor kram och må bra...Här regnar det föresten inte (hisingen)
Drar från jobbet nu! Vi ses ikväll! :D
carma: synd att du inte kommer, men skönt för dig att få saker gjort!
Nides: syns kl 17!
Carma: Kan man frysa in mousetårtor? Jag har inte ens tänk på det nämligen... hoppas jag inte beställde för lite bara...
Sitter och flätar... *suck* Tråkigt! Ska fläta snören till servettringarna... behöver 70 st och har gjort 37 än så länge. (fast inte idag då! )