• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

Fick ett sms från min MAN nu och jag hade fått brev från skatteverket. Ett som är bevis på mitt namn, ett för nytt legitimation och det andra med pass

Vad gör jag nu??!!

Ska jag börja att ringa runt till alla mina banker mmm??

heheh.. blev lite mer verkligt det här med att vara gift helt plötsligt!

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - Hehhe, toppen!!

• TezzAmore

Puman: Va kul! När jag var på MUS så blev jag medlem och så frågade hon vad jag hette. Då sa jag mitt namn och efternamn, fast jag kommer ju bara heta det tre veckor till. Då tyckte hon att det var lika bra att jag blev inskriven med det nya! Hahaha! :D Så jag har mitt första kort med mitt nya namn!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Visst är det spännande! man blir ju glad varje gång man får säga det..

• TezzAmore

Hmm... hur onyttigt igentligen är det med brieost? Käneer mig så hungrig nu för tiden. Halv 12 redan kurrade min mage och jag som inte har lunch förrän 13! Så jag gick till lunchrestaurangen och köpte mig en knäckemacka med tre härliga stora skivor brie och lite rödlök. Åh, va gott!!!

• Addiz

Tezz: om man äter GI så är Brie HELT tillåtet!!!

Nides: du har fattat rätt! Jag skulle då behöva 13 st silvriga... Du kan väl kolla om de har snöflinge-piercingar el dyl och vad de kostar? Tack gumman och ses ikväll!

• TezzAmore

Addiz: Cool! Då kan jag äta det med gott samvete!

• Ab fab

jag kommer iinte i kväll tyvärr. jag hoppas vi snart kan ses igen. om inte annat så syns vi på lördag hoppas jag.

• Addiz

lykke: du kommer vara saknad! Men som sagt, vi ses på lördag! =) *kram*

• Carma07

Tezz: Vadå medlem? Det kommer jag inte ihåg att vi pratade om när jag var där. Köpte du smink när du var på kursen?

Jag kommer förmodligen inte åka in till stan idag. Det blir för få timmar att fixa allt på. Det blir bättre med tid om jag tar bilen och åker mellan min ansiktsbehandling och träffen med prästen. Har ännu inte bestämt ang ikväll, men jag hör av mig med det. Ursäkta att jag är så velig ni som blir drabbade av det.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4