Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Tezz: min m2b kommer med och är social ett tag... Han är nog ganska så nyfiken på er andra... ;)
Okey, ses snart tjejer! Jag kommer själv! Min m2b skippar idag och följer gärna med nästa gång istället! *kram*
nu verkar de flesta av er ha gått för att ses hos nides - men kram på er så länge - och spara mat till mig! Är jättehungrig
Tack för maten Nides. Jättegott!
Tack alla ni andra för att ni finns - ni är bara BÄST.
*pöss*
Tack för idag tjejer! Nides, du är ju grym på att laga GI mat! Nice lya också!
Ni är helt enkelt de absolut härligaste BT-tjejerna i hela världen! Håller med Linum - Ni är bäst!
*puss på nosen*
Tack för ikväll. Det var verkligen superroligt att träffas!!!!
Nides: Så god mat du hade fixat. Orkar du maila recept? Vilken mysig lägenhet och vilken supersöt katt. (Det lilla jag fick se av henne/honom)
Nickes: Vad roligt att få se era fina bröllopskort. Och tack för skjutsen.
God morgon tjejer!
Hade verkligen en supertrevlig kväll igår! Tack Nickes för skjutsen och tack Nides för den goda maten!
Jag drömde så jäkla konstigt inatt... jag drömde att jag tappade mina tänder!!! Otäckt! Kikade runt på nätet och hittade två drömtydningar... i den ena betyder att tappa en tand Otur. I den andra tydningen står det "Tappa tänder -
Det kommer en positiv förändring, ju mer dramatisk tandtappning desto större förändring. Symboliken är hämtad från vår barndom då tappandet av mjölktänderna skedde samtidigt med att de allra flesta fick nya horisonter. Vi fick vara uppe längre, bytte skola och fick nya kompisar"
Jag tror hellre på den sistnämnda!
Det känns som att den stämmer bra in på framtiden... iochmed att vi ska gifta oss och vi håller på att kika på hus också...
Gooood mmmooorning chicks!
Gissa vem som drömt hejdlösa bröllopsdrömmar inatt... Allt det som inte får hända hände... prästen kom inte, buketten hade vissnat, jag fick en stooor fläck på klänningen... *snyft*
Nu är jag skittrött, och M:s föräldrar kommer idag, så man måste ju vara trevlig också.
Linum: Välkommen till DBM Klubben! (Drömma-Bröllops-Mardrömmar-Klubben) Inte kul alls, men väldigt vanligt!
Själv tycker jag detvar otäckt att drömma att jag tappade mina tänder... *brrr* Tappade flera stycken...