• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

rengöringen går loss på mellan ca 100 och 300 beroende på vilken creme eller rengöring eller vatten man vill ha.

• TezzAmore

MissP: Efter lite snabb huvudräkning så ser jag att 500kr inte räcker långt juh....

• MissPhoenix

om man ändå tänkt gå en kurs så hade jag absolut väntat med att handla till då.. Eller gjort tvärtom, har du tänkt att handla för 500 så ta en kurs och få sminket på köpet.

• TezzAmore

Va behöver jag köpa då?? Tänkte att jag skulle sminka mig själv... känns ju samtidigt lite onödigt att lägga 2000 kr på nått som jag knappt kommer att använda..

• MissPhoenix

tezz- borstarna är allra dyrast! Men, boka en kurs innan, och så kanske ta en till, till dagen D så får du smink för 1000kr att piffa upp dig för och blir samtidigt brudmakead.

• TezzAmore

MissP: Det var just det jag tänkte, gå en kurs på MUS. Den kostar tydligen 500 kr och då får man ju plocka på sig smink till ett värde av just 500, men det verkar inte som att det räcker så långt ändå!

• MissPhoenix

jag hade satsat som allra mest på foundation och puder eftersom att grunden är allra viktigast eftersom att den måste hålla en hel dag för att inte sminket ska rasa.... NÄr det kommer till skuggor hade jag isåfall köpt lite billigare om man bara ska ha det en gång.....

• Addiz

Man kanske ska ha lite grejor sen innan...

• TezzAmore

MissP: Ville slippa att "pendla" allt för mycket den dagen...

• MissPhoenix

tezz- förstår! Vart ska du göra håret? Min makeare kommer till min frisör. Så kan jag ändå göra allt på samma ställe.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4