Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Jag vill så gärna se "promenaden" i kyrkan som man gör... för det var väl katolskt va? Eller var det ortodoxt.... hmmm kommer inte ihåg.
MissP: Hmm.... typ ryggmassage i en timme? *fniss* Nä, det räcker med att du frågade snällt!
i kväll... kan vi prata om tidsplaneringar. Hur ni har avsatt tid o hur det funkade. Vore så kul att veta
Lykke: *gulp* Tidsplanering?? Va är det?
Oh nej MissP! Nästa helg är jag ju borta!!!! Hade också jättegärna gått på ett katolskt bröllop!
Har bokat in bauti, Carma, Tezz, Nides och det var väl alla. Kommer inte kunna gå på Linums, MissPs, lykkes :(
Tidsplanering är bra, jag har ju ett tidsschema som jag gjort, men vet inte om avsatt tid räcker....
Promenaden är nog ortodox... kommer ingen på min vigsel *snyftar*
Jag kommer iaf på de som är efter min, kan vara lite trix med carmas vigsel - beror lite på tiden. har nämligen en annan brud den dagen + jobb...
jäklar ja...tidsplanering. Kanske kan vara bra att göra en sådan?? Ännu en punkt på min lista då....
När jag söker efter vägbeskrivning till Nides tycker Eniro att jag ska köra genom hela stan och ta Götatunneln... När man mycket enklare kan köra Söderleden! Hallå i lådan!
Jag kommer att gå på MissP (hoppas jag), Bauti (hoppas jag), Carma (hoppas jag), tezz, lykke, nides, mitt eget (!) och addiz.
Jag är lite nyfiken på checklistor. Är fortfarande rädd att jag missar massor.