• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

Bauti: SHIT VAD DYRT!!! Tyckte att det var lite i saftigaste laget...

Släng ut en tråd här p BT så får du garanterat napp med en gång.

• TezzAmore

Oj oj oj... sitter och läser i en broschyr som jag fick av prällen igår...

"prästen ställer frågor till paret som var och en för sig svarar på om de väljer att gifta sig med varandra. Den frågan besvarar de med församligen som vittnen. Sedan lämnar bruden ifrån sig buketten. Brudgummen lämnar över ringen till prästen. Då prästen bett en bön över ringen håller de båda ringen och avger sina löften...."

*kallsvettig*

Tur att jag får nervositetsattacker nu så kanske de hinner bli mildare tills den 25:e...

Man måste nog ha en dag när man får liksom "nerva" av sig litegrann... eller vad tror ni andra?

• Bauti

Bhuuuuhuuu *snyfft, snörvel*
    Sitter och lyssnar på våra tre låtar som vi skall ha och bara lipar.
    Får se till att ha vattenfast smink, vill ju inte se ut som en tvättbjörn efter vigseln.
    För att du finns (solo sång)

Av längtan till dig (valsen)

Miraklet (ingångs musik, solo sång)

• MissPhoenix

bauti - är inne i någon slags psykotisk panik/apati just nu och igår i bilen hörde jag marie F:s låt - den bästa dagen som vi ska ha som solo - började ju storböla...Och köra bil o lipa är ingen bra kombo..Speciellt inte när mascaran svider.... Men, det är nog bäst att lipa ur sig allt nu!

• Bauti

Undra vad det kostar att få Sonja själv att sjunga?
    Hon sjunger helt underbart och så vacker att se på.

• MissPhoenix

bauti - absolut. Tänker att det egentligen inte kan vara sååå dyrt då jag hört att ex Charlotte Perelli tar ca 20 000 svart för att spela på en fest. OCh då ska det ju vara fler låtar. Men, det är ju bara vad tidningarna skriver....

• Bauti

Shirley Clamp Skulle jag oxå kunna tänka mig.

• Bauti

Åååå, hittade min favvo låt.

• Bauti

Ännu en favvo låt

Skulle vilja ha med denna på bröllopet men den är så lång.
    Bara älskar texten.

• MissPhoenix

Lykke- har pratat med nibla och hon lämnar staffliet hos mig under dagen - J har ju hämtat bilen så jag kan inte plocka upp den själv...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4