• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

MÅSTE måste han inte, men han vill för det ger oss mer pengar till antingen restresan eller thailand. Och enligt honom så är det bara mellan 16-21 varje kväll...Men det är småsegt tycker jag allt! Dock FÅR han inte jobba fredagen innan.. Men det tror jag att han vet. Dessa hantverkare!!!

• MissPhoenix

Tezz- kan du inte komma en helg då?

• TezzAmore

MissP: Inte alltid värt de där extra pengarna juh!!

Jag och min ena tärna tänkte gå till MUS och efteråt gå ut och käka litegrann och ta ett glas vin... blir lite svårt att göra i Partille (då måste nån av oss köra) om man bokar på helgen blir det mitt på dagen...

• TezzAmore

Hmnmm... Jag ringde till MUS och berättade att jag och enna tärnan ville boka kurs och så frågade jag vilken som var sista tiden att boka. Då var det klockan 16.00.

ok...

Sen ringde jag igen och ville prel.boka den dagen. Då bokade hon klockan 15:00 och 16:00. Jag trodde att 4 var sista tiden för oss att boka och att de hade öppet till klockan 18.00. Men så var det inte... deras sista sminktid är 4 och eftesrom vi är två blir det inte mellan 4 och 6 utan 3 o 5.

Så sa hon att de var två i butiken den dagen och at hon kunde boka in oss två klockan 4, bara det att den ena kanske var tvungen att springa och ta betalt i kassan emmellanåt och att det då kunde dra ut på tiden... låter detta ok?

• TezzAmore

Addiz: Är det bara våra gubbar som kommer?

• MissPhoenix

tezz- va krångligt det låter, men jag tror inte att det kommer att störa speciellt mycket om hon får gå ifrån...

Min m2b kommer inte, han ska hämta lilleman och hemgiften i stenungsund
    Mitt knä värker - och magen kurrar... Känner att jag verkligen vill härifrån. Och har absolut ingen som helst lust att komma tillbaka efter semestern...

Fick ett sms av min bror - vars hus vi passar i landvetter - att dom har 40g i skuggan och barnen längtar hem. Dom är inne på sin 4:e vecka nu och kommer hem på tis. Ååå va jobbigt dom verkar ha det *ironisk*

• TezzAmore

Miss: Hmm... okey... ja... det kanske inte spelar så stor roll... får se bara om jag kan komma ifrån tidigare den dagen... måste höra med en kollega, men hon har semester och kommer inte förräns på måndag!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4