Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
tezz... haha! J:s mamma har panik över att hon inte känner alla gästerna. J sa till henne att hon inte behöver gå och skaka hand med alla och presentera sig - och att det dessutom är VÅRA vänner och bekanta, inte hennes. Hon är hopplös - sen till råga på allt vet hon inte hur hon ska komma till festen. Eeeh, har hon missat att vi hyrt en buss?
carma - min brorsdotter gjorde något liknande. Hon frågade J för ungefär 2år sen om vi var gifta. nej svarade han då - då sa hon " jag tycker att du är riktigt pinsam som inte gifter dig" - Sofie då 4år gammal
MissP: Hahhaha! Låter som nått som min mamma skulle kunna kläcka ur sig! *skratt*
MissP: Haha, den var rolig. Något att ta med i festhäftet, kanske?
MissP: Din dröm var lite svårare att ge tips till. Sexualdriften innefattar väldigt mycket och inte bara ren sex. För att komma på vad det skulle kunna vara behövs mycket mer information om ev miljö, vilka känslor och drivkrafter det är i drömmen och vad du känner inför drömmen.
Nu har jag varit på ICA Focus och hämtat mitt Ellospaket med överkast och kuddar i. Blev jättesnyggt! Sista 300 m hem är det 6% lutning = jobbigt...
Vart tog Addiz vägen? Jag har kollat musik till henne.
Carma- Fasen, står inte hett passionerat s*x med ett Ex på ett tåg med?? Det är 7år sen vi hängde ihop och han jobbar på ett tåg. Har inte pratat med honom på kanske 4 år - drömde detta och blev alltså nästan generad när jag vaknade på morgonen kunde inte hålla mig utan skickade ett sms om det till honom, mest på skoj. Tror ni inte att jag träffade honom och hans SAMBO (!) på ica dagen efter.
Fast, vi skrattade rätt gott åt det båda två och sen när jag skulle gå fick jag en kram och en visk i örat att jag gärna fick fortsätta drömma om honom..dessa män!!! Dock är han faktiskt en av de killar som trots att man inte hänger ihop längre eller har sets på flera år fortfarande får mig att gå därifrån med ett dumt leende på läpparna...
nu lämnar jag er för ett par timmar Måste jobba lite och snart kommer säkert chefen... kram på er
Och jag måste in till stan och fixa lite ärenden som inte blev gjorda igår.
Ha en bra helg om jag inte hinner tillbax hit in.
Nu när man e tebax, då går alla?