Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
God morgon tjejer!
Tack så hemskt mycket för igår, det var jättetrevligt!
Nides: säger som Carma: orkar du maila recept? Framför allt på haricot vertsen i tomatsås *mums*
Jag hade också helt wierda drömmar i natt!!!! Vi skulle flytta, till ett mindre ställe, en lägenhet som låg i nåt industriområde, och dessutom var jag gravid i fjärde månaden!!! Jag förbannade mig själv för att det gått så långt, och jag och L kom överens om att vi skulle lämna bort ungen så fort den kom ut... Helskumt!
Addiz: Men vi har ju i alla fall ett rum mer än ni, och vi bor faktoskt inte i ett industriområde (bara byggarbetsplats...)
Ha ha Linum! :D
Och jo, Nides: kakan var jättegod!!!!
Addiz: Jag har kollat lite musik till dig. Gjorde det inatt när jag ändå inte kunde sova. Pampigt, häftigt och äventyrligt blev det. Jag bränner en skiva till dig med musiken på.
Addiz: Skumma drömmar verkar det vara gott om... hehehe!
Jag funderar på att köpa lite smycken på nätet. (Linums suveräna tips på hemsida) Jag vill köpa nått litet till mina tärnor och har hittat ett armband som jag tror passar de båda...
www.vegi.se/shop/%2D17
(hoppas länken funkar)
De ska ju ha mörkblå tubtoppsklänningar med lite tyll längst ner... undrar om det passar ihop med armbandet, för jag tänkte ge det till dom på morgonen på salongen...
www.vegi.se/shop/%2D17
Man får kopiera hela länken, då kommer man direkt till armbandet!
Tezz: jag tror att färgen på armbandet inte kommer att synas så mycket. om ENDA syftet är att det "bara" skulle passa till tärnklänningarna, så hade jag nog inte köpt detta armband (även om jag tycker att det är superfint). Men om du vill ge nåt till dem som du tror de gillar, så tror jag att detta armband är perfekt! Och vad gäller matchningen med klänningarna så tror jag inte det spelar nån roll egentligen. Jag tror inte nån kommer att tänka på ett "oj, armbanden hade inte blår pärlor" el dyl...
Är det förresten nån som vet när Pärlehuset öppnar idag?