Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Addiz: Jag ville nämligen ge nått som de kan använda till klänningen och samtidigt använda även efteråt! Detta armbandet kändes som att det passar till mycket, men det är ju lite svårt att se på bild ibland...
Addiz: Letade som en galning på nätet efter pärlehuset, men hittade ingen sida. Fast jag har hittat ett tel. nr: 031-13 90 75. Prova att ringa dit och kolla!
Godmorgon
Här är en till med superkonstiga drömmar. Inatt så förlöste jag lykkes son. Det var flera av oss som var gravida. Vart ni andra tog vägen vet jag inte. Men lykke gick lungt där och sa att du börjar det göra ont så du får hjälpa mig. Du måste massera på ena benet eftersom det kommer att göra mer ont än menssmärtor. Sen sa det plopp och jag hade en bebis i armarna. Jag hade en vit skjorta på mig och klarade mig helt från fläckar. Kunde tom gå på kalas (eller var jag var) med samma kläder.
Halluu?? *ekooo* *ekooo*
Sitter och bläddra igenom utkastet till vårt festprogram... igen! Jag har ändra lite här och där flera gånger... blir man nånsin klar? Hehehe!
hej alla underbara!! Tack för igår Skrattar så sjukt mycket med er - mer än vad jag gjort på länge. Den senaste tiden har liksom varit fylld med alldeles för många måsten.
Min m2b var alldeles uppe i varv igår när jag kom hem - med allt han hade ordnat och allt han skulle ordna. Så vi var uppe till midnatt och bara pratade bröllop och saker som behövs ordna, vem som ska ringas och vem som gör vad m.m... Så skönt att äntligen vara på samma paniknivå Och han lovade att inte jobba på fre och kanske inte heller tors. Skönt!!
Sen, fick han veta att mina föräldrar har änne en överraskning till oss förrutom "hemgiften".... För när J berättade att vi ev sticker på en restis efter bröllopet ville inte pappa att vi skulle boka något förrän vi var gifta... För att dom hade en gåva till... Tänk om vi får en bröllopsresa också?!?!? Är dem otroligt tacksam för allt alla redan!
Hur som helst... idag kommer bossen en kort stund , får hopppas att det BARA är en KORT stund.
Carma
Carma: Hahhahaha! Vilken lustig dröm! Va många som drömt om barn helt plötsligt nurrå! Hhehe... fast inte jag... jag tappar tänder! *känner så att de fortf. sitter kvar*
MissP: Åh, håller tummarna för att det är en resa! Så ni får åka bort och vila upp er litegrann och öva på solbrännan!
Fan, fan fan!! Eftersom det kom en till gäst förra veckan så måste jag ju ändra om i festprogrammet.... *suckar djupt* Det hade jag förträngt!!
tezz- jag hade blivit underbart glad om det var en resa...tror att vi verkligen skulle behöva det.