• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

Addiz: Ok! Va bra, det har jag redan köpt. Vattenfast så klart!

• Addiz

Självklart! Det är ett måste, för mig iaf... kommer lipa som ett vattenfall ;)

• TezzAmore

Addiz: Jag har hela tiden trott att jag ska lipa som ett vattenfall, men igår så började jag fnissa nervöst istället och då blev jag lite orolig för att jag kommer att fnissa mig igenom vigseln istället! Hhhaaha!

• Addiz

Tezz: ha ha... Undrar vad som är värst: storbölande eller hysteriskt fnittrande... =)

• MissPhoenix

tezz- det är mascara och läppstift som man bör ha själv. Mascara av hygienskäl och läppstift för att kunna bättra på under dagen.

Nu har jag en paus på 50min ungefär sen är det hårt jobb tills jag slutar. Men, bara 2dagar kvar - eller ungefär 11h arbetstimmar Sen är jag en ledig kvinna!

Träffade fru nibla som var här för en stund sen och lämnade staffliet - så nu sitter jag här på jobbet och begrundar den.

• Nickes fru

Bauti: Du kan få numret till solisten vi hade, hon sjöng såå vackert. Hmm var inte du där då?
    Kommer du ikväll?

På tal om ikväll, skulle vi ta med nåt eller inte?

• Nickes fru

Tezz: Vi har ju samma frisör, jag blev jättenöjd med mitt smink!! Gjorde ingen provsminkning innan, lite chansartat kanske med vi pratade om den innan bara och sa att det skulle vara si och så. Eget läppstift och egen mascara får du ta med dig.

• MissPhoenix

ååå - nu blev jag lite ledsen... J var precis inne på jobbet och sa att han kommer att jobba ett par timmar på lör, hela sön och så kvällarna hela nästa vecka. Jag som ville att nästa vecka inte ska bli stressig utan att vi ska kunna njuta av att gifta oss. ibland blir jag sååååå ARG!!!

• TezzAmore

Ringde nu runt till alla MUS i stan och skulle boka tid för privatlektion... tyvärr så är sista tiden för dagen klockan 16:00... (vi är två stycken som ska gå, det blir en timme var)... *suck* Jag som slutar jobbet 17.00 varje dag förutom fredag då jag slutar 16:30....

• TezzAmore

MissP: Måste han verkligen jobba alla dagarna?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4