• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • bridesilly

hehe håller med föregående talar,väldigt tomt på vår augustilista! Alla är väl ute å solar så fort solen tittar fram

• jenko

aug08
    Tycker det är jättesmart tänkt, och jag håller på. Blir nog inte många som orkar äta tårtan då.

• bridesilly

hur långt är ni i planeringen? jag håller på att scanna internet för fullt efter bra grejer till bra priser. Bäste med internet är att man kan få tag på reavarorna hihi

• GME76

Hej hej!
    Hoppar in här också. Inget datum klart men det blir nog i augusti i a f. Har inte planerat så långt men borgerligt blir det med endast föräldrar närvarande vid vigseln, sen lunch med föräldrar o syskon o sen trädgårdspartaj hemma med fri bar o fullt ös för släkt o vänner. Och snart ska vi kolla in förlovningsringar. Spännande.....

• bridesilly

Köpte rosblad flera förpackningar på panduro jättebilligt, plöjer igenom bröllopslitteratur och har inhandlat rispåsar på tradera Lite accesoarer till bruden har köpts in också så kuuuuuuuuul med planering

• Ms K

HEJ!!!

Jag vill också vara med!

Vi har planerat (än så länge preliminärbokat lokalen) till 080802. (Tja ba Katarina K )

Känns oäääändligt långt kvar. Hur mycket saker kommer man inte hinna fixa, och sen ändra sig, flera varv om!?!

• Virvel

GME76 och Ms K
    Välkomna till tråden Kul med fler planeringsgalna.

Jag tycker det börjar bli lite jobbigt för jag har planerat färdigt allt som går att planera för tillfället. Så nu tycker jag att det är alldeles för lugnt på den fronten för min del.

Har klippt och klistrar och så här kommer våra trycksaker att se ut
    lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/photoalbums-29753.html

Jag har också köpt väst, skjorta och plastrong till vår son. Hittade nästan samma mönster som m2b ska ha.

• Ms K

eh? alltså, mitt fönster blev ap-konstigt nu av en länken *oops*

• Virvel

Ms K
    Vad har du gjort med vår tråd!!!
    Sidan är jättebred. Ha,ha

Svar på tråden Augustilistan 2008