• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • jenko

Vi ska också gifta oss i augusti -08. Vet inte exakt datum, men det lutar nog åt den 16:onde.

• Anna_Sol

jenko

16:e är en jättebra dag tycker jag! Då ska vi gifta oss! :)

• 8108

Nu har vi kollat på den andra lokalen oxå men bestämt oss för att boka den som vi först hade siktet inställt på..

Nu gäller det bara att hoppas på att gillet flyttar sina dansträffar till en annan kväll än torsdagskvällar så att vi kan få tillgång till lokalen redan tidigare på torsdagskvällen!

Jag har redan köpt på mig bestick, vattenglas och kaffekoppar för 85pers (tog i lite) men nu visade det sig att lokalen hade allt sånt... Jag som trodde att jag var smart när jag hittade allt på rea ska leta lite om jag kan hitta kvittot för då lämnar jag nog tillbaks det.. IKEA har ju tre månaders öppet köp!

Fast å andra sidan blir det dop för bebis i höst och vi har svårt att hålla nere gästlistan även där (när dottern döptes var det 45gäster) och ingen av oss har fyllt trettio än... och sen ska man väl fylla 40... och 50... 8)

• Virvel

8108

Det låter som att vi är lite lika. Jag brukar också tycka att jag är smart när jag är ute i god tid och köper men istället så hinner jag ångra mig eller så var det ett helt onödigt köp.
    Jag tror att m2b blev lite orolig att jag hade köpt klänning redan. Han tror nog att jag kommer ångra mig men det ska han minsann få se att jag inte gör

• Anna_Sol

Nu har min dotters näbbklänning kommit! Den är supersöt. Lite för lång, men det gör ju inget då vi inte gifter oss förrän nästa år. :) Jag ska sy en underkjol till så att den blir lite mer "balaktig", hon kommer bil bedårande och pratar redan om att VI ska gifta oss.

• 8108

Anna_Sol Vad gulligt att det är NI som ska gifta er :-P Hur gammal är lilljäntan?

• Anna_Sol

8108

Julia är 3,5 år ungefär, kommer vara 4,5 när det beger sig.

• 8108

Kom precis på att OS pågår för fullt i Augusti nästa år... gah hoppas att det inte är värsta "finaldagen" när vi gifter oss

Kommer ihåg att jag läste härinne om bröllop som hölls under "viktiga" fotbollsmatcher i VM-slutspelet 2006 och hur merparten av de manliga bröllopsgästerna hade suttit som på nålar under hela miagen och sprungit ut för att kolla mobilen, radion etc etc...

vilken mardröm

• 8108

miagen är detsamma som middagen

Svar på tråden Augustilistan 2008