• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • 8108

Fotbolls EM går i Juni så våra bröllop krockar iaf inte med det

• 8108

Haha snart har jag skrivit en hel trådsida bara om detta. Men tanken slog mig precis och jag blev såå nojig, men nu har jag hittat OS-Schemat och våran dag är det "bara" invigning på och den lär väl inte vara så viktigt för gästerna att de inte kan fokusera på bröllopet!

en.beijing2008.cn/cptvenues/schedule/

• Virvel

En av m2b bästa kompisar som vi trodde skulle komma på bröllopet ska till Beijing. Typiskt!

Såg att det är hyfsat lugnt den 9 aug också.

• Hoffsan

Nääää jag tror jag dör!!! Både fotbolls final, handboll, hockey final mm på vår dag den 23 augusti! Grrrrrrr

• Anna_Sol

Åh vilken bra sida....det var inga "viktiga" sporter på vår dag heller. Tack och lov.

Jag har varit rädd att det ska krocka med friidrott men det verkar inte så.

• Madeleene

OS invigningen är 080808, fick vi reda på av min m2bs mamma. Lagom roligt, eller inte.

• Madeleene

8108: Invigningen är något de flesta vill se de som är intresserad av OS. Men jag har lovat dem att jag kan spela in det och så tittar vi tillsammans dagen efter alla som vill se på det.

• aug08

Hej tjejer!

Kikar in en snabbis men det verkar inte hända så mycket, inga nya stora beslut eller bokningar/inköp menar jag då. Idag är det ju exakt 13 månader kvar...

Såg att det var OS-invigning som sagt den 8/8 nästa år. Är själv sportig till tusen och tittar på det mesta men är glad över att det "bara" är invigning, det enda under ett os/vm/em som man, enligt min mening, kan titta på dagen efter så jag kör nog på Madeleenes linje och spelar in... Här regnar det för fullt, inte alls kul men det ger ju lite tid till att surfa runt på bt lite innan vi beger oss på nästa semestertripp.

Må så gott alla:)

• 8108

Jag är oxå sportig till tusen och tittar på nästan allt men jag håller med aug08 OS invigningen är det enda i sportväg som jag inte behöver se direkt utan kan titta på dagen efter eller i värsta fall missa helt och sen se "den ihopklippta" versionen och så vet jag att de flesta i min omgivning resonerar så jag är glad att det "bara" är invigningen som krockar

• aug08

8108: Precis min tanke...

Och jag ser när jag läser mitt inlägg att det blev lite luddigt, är så ivrig ibland. Det är 13 månader kvar för oss idag skulle det stå och inte i samma mening men det förstod ni kanske;) Tänk om en månad börjar min "riktiga" nedräkning när det bara är ett år kvar, ett litet "delmål", hi hi...

Svar på tråden Augustilistan 2008