• Bruden blå

Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!

Nä ärligt, nu suger BT för hårt. Roligare mer ärliga forum finns det. En del av er gladdes tillsammans med mig över en tråd jag skapade för ett par dagar sedan. Idel igenom så var det det ena positiva tillropet efter det andra. Jag såg inte en enda sur min i hela tråden vad jag kan minnas. Alla tyckte det va jättekul, garvad högt och sa guuuu vad kul, håller med etc.
    det va tråden som gick såhär.

Rubrik: "1 år på BT har lär mig att det är ...."
    ... fel att arrangera bröllop som kostar mycket pengar
    ... fel att arrangera bröllop som kostar lite pengar
    ... fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att påpeka för andra att det är fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att köpa ringar som kostar mycket

Nu fick jag ett mail där dom skriver följande.
    Och ja, ajg lägger ut det rätt upp och ner här, för jag blir så förbannad på BT: Dom sköter den här sidan katastrofalt dåligt. och inlägg som har glatt MÅNGA tar dom bort vind för våg.
    Och dom säger att det inte sprider någon positiv stämmning. ursäkta, hur många inlägg var det? 150 st eller nått inom loppet av ett dygn eller så där person efter person sker HA HA HA, ASG, HI HI; Gu vad bra. osv... Nä nu ruttnar jag. Ska det va såhär, så tack o hej för mig.

Ärende: 7237
    Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då hela tråden verkar vara startad i syfte att provocera. Försök att undvika sådant här framöver, det sprider ingen positiv stämning.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

• Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!
  • Yllo

Har inte läst hela tråden... men här kommer jag ändå med mina synpunkter.

1. NEJ!! Bruden Blå lämna oss inte!! Jag bara älskar dina härliga kommentarer och inlägg

2. Jag fattar inte heller varför din tråd togs bort, den var ju helt underbar och även om jag inte skrev i den så hade jag den under mina favoriter och gick in där och läste så fort jag ville få mig ett gott skratt. Tycker att det är helt klart fel av BT att ta bort en tråd som bara en enda person stör sig på. Alla andra, inklusive mig själv, verkade ju gilla den skarpt *kliar mig förvirrad i huvudet*

Vad jag såg i den tråden var ju inget regelövertramp (förutom en viss persons inlägg av olämplig karaktär).. Det var ju bara fakta. Även jag har ju under min tid här på BT upptäckt att många saker anses som både rätt och fel av många andra. Jag tyckte hela tråden gav ett sunt intryck av humor och skojfriskhet.

Nej, bruden blå! Fortsätt gärna med dina härliga inlägg och stanna kvar hos oss

• Marskatt

Ja jag tyckte då att den tråden mest var som ett uppsamlingsheat av ett helt gäng andra trådar. Allt det roliga verkade hamna i den tråden... Ja, ja... Uppenbarligen så tyckte inte alla så, o det är ju trist.

• rocketqueen

Det kanske var flera personer som störde sig, fast de inte skriver något? Tycker isåfall moderatorerna kan satsa på FL istället, där är de snällaste trådarna mycket värre än den som togs bort här.

• rocketqueen

Man kanske skulle utlysa en bojkott, ärligt talat?

• Bröllopstorget

Vi har nu hävt beslutet att ta bort tråden, så den är återigen aktiv.

Jag gjorde ett misstag, nu när jag läst igenom alla inlägg ser jag att det inte alls var en negativ tråd som ville skapa bråk utan en tråd med glimten i ögat. Inga specifika personer var heller direkt utpekade även om man skulle kunna känna igen sig i sammanhanget.

Man misstar lätt ironi för påhopp om man som jag gjorde först, bara skummar igenom texten. Det var ju ett och annat påhopp i tråden, men det var dessutom riktat mot TS och det togs snabbt bort.

Förlåt för misstaget Bruden blå!
    Charlotte - Redaktionen

• miffolina

hahaha :D Det här var ju tokroligt!!

• snart Jockes fru...

Tjoho va bra! Heja BT!!
    Men var är tråden nu?

• Dallas

Grattis! Nu kan vi ha lite roligt igen!

• Melleni (4/8-07)

Blå bruden.. Nu är den tillbaka.. så kom tillbaka:)

• zukigirl

Ahhh... Jag tycker om människor som kan erkänna att dom gjort fel! Det är en stor gåva! *svamlar lite sådär lagom mycket i DiLeva-stil*

• Bruden blå

Tackar tackar.
    Nu känns det mycket bättre.
    Skönt att det hela redde upp sig. Mycket glad att tråden får vara kvar, och givetvis kommer jag tillbaka då.

• Gabbies

Wooho!! *Jublar* BT kan göra rätt!

• vixen not a tramp

Tummen upp för BT!

Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!