• Bruden blå

Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!

Nä ärligt, nu suger BT för hårt. Roligare mer ärliga forum finns det. En del av er gladdes tillsammans med mig över en tråd jag skapade för ett par dagar sedan. Idel igenom så var det det ena positiva tillropet efter det andra. Jag såg inte en enda sur min i hela tråden vad jag kan minnas. Alla tyckte det va jättekul, garvad högt och sa guuuu vad kul, håller med etc.
    det va tråden som gick såhär.

Rubrik: "1 år på BT har lär mig att det är ...."
    ... fel att arrangera bröllop som kostar mycket pengar
    ... fel att arrangera bröllop som kostar lite pengar
    ... fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att påpeka för andra att det är fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att köpa ringar som kostar mycket

Nu fick jag ett mail där dom skriver följande.
    Och ja, ajg lägger ut det rätt upp och ner här, för jag blir så förbannad på BT: Dom sköter den här sidan katastrofalt dåligt. och inlägg som har glatt MÅNGA tar dom bort vind för våg.
    Och dom säger att det inte sprider någon positiv stämmning. ursäkta, hur många inlägg var det? 150 st eller nått inom loppet av ett dygn eller så där person efter person sker HA HA HA, ASG, HI HI; Gu vad bra. osv... Nä nu ruttnar jag. Ska det va såhär, så tack o hej för mig.

Ärende: 7237
    Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då hela tråden verkar vara startad i syfte att provocera. Försök att undvika sådant här framöver, det sprider ingen positiv stämning.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

• Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!
  • Mrs. 170307

Hm, alltså jag skrattade gott åt din tråd och fyllde även på mina egna "ironier"

Hoppas att du får en ursäkt a la "oj då, vi var för snabba i vändningarna och tog bort din tråd utan att kolla" eller så - det kan ju bara vara ett misstag...

Vad var det du sa, "positiv stämning" - om så, ta bort alla trådar där det klagas på något och, hujedamej, trådar där det handlar om relationsproblem och, host, skilsmässor!

Och, BT, lägg till en rubrik på varje sida som säger:
    "Hörru, positiv stämning är vad vi vill ha! Innan du klickar på "Enter" se till att du inte skrivit något som orsakar negativa känslor och om du tänker skriva något ironiskt: markera det du skrivit och tryck på "Delete" (en del tangenter säger bara "Del", men det är samma sak).

Nä, Bruden blå, fy vad tråkigt!

• Gabbies

Bruden blå: Riktigt tråkigt att höra. Jag hoppas att du ändock väljer att stanna med oss på BT.. :) Du förgyller många trådar här. Jag funderar på vem som har tagit åt sig av din tråd och anmält den.. Det händer väldigt sällan att modsen själva går in o kollar trådar har jag fått för mig.

• F´s blivande fru

Mrs 170307. Du har en poäng med den negativa stämningen från alla med olyckliga förhållanden, skilsmässoinfo etc. Vad i h-vete gör de här :)

Jag funderar på om jag inte ska bli en riktig BT-polis i alla fall. Det är det närmaste jag kommer polisyrket eftersom jag är rädd för skjutvapen :). Ska numera anmäla alla inlägg jag tycker verkar helt skruvade. Som att en viss signatur aldrig tipsar om något annat är ex nakenmålning av män i Malmötråden det senaste året (gjorde en sökning) så fort det diskuteras möhippor. (obs inte den absolut sista tråden dock, där har han/hon inte kommenterat än). Sen ska jag anmäla alla uppenbara reklaminlägg från personer som inte har mer fantasi än att kalla sig sitt riktiga namn - OBS endast påhittade exempel, vill ju inte bli anmäld ;)ex johan.o. tipsar om en kanonbra fotograf han hade och kollar man fotografens telefonnummer går det till en johan olsson. osv osv.
    Shit, akta er för blivande BT-polisen :D Here she comes...

• Goldensea

Jag tyckte om ett år på bt tråden Den var ju en av de roligaste att läsa i och ett litet break från alla seriösa funderaingar och beslut man våndas över...

• zukigirl

F´s blivande fru :
    Ska genast ta på mig solbrillorna så jag blir lite mer "undercover"! Annars vet man ju inte vad den nyutnämda BT-polisen kan hitta på!

Bruden blå : Och det är helt otroligt löjligt att ta bort tråden. Jag blev helst ställd när jag läste vad du skrev. *skakar på huvet* Det är rätt patetiskt!

Och nu slänger vi en massa skit så snart blir vi väl denna tråden oxå raderad!

• Snart_FruL

märkligt att just den tråden skulle plockas bort, var det nåt den bidrog med så var det ju positiv stämning. Det är ju alltid positivt att få skratt och le lite.

Håller på dig Bruden blå!

• wife 2 be - been wife

Var antagligen någon som hade ont av den tråden oxå och anmälde den till BT.
    Fast då lär väl denna oxå försvinna.
    Jag älskade den!!!

-fel att starta trådar som innehåller minsta lilla sarkasm

Hahaha

• k+m

Det var en av de bästa trådarna på länge. Det var liksom huvudet på spikenå) Fram för fler sådana!

• rocketqueen

Tyvärr så plockar ju BT bort minsta inlägg som kan skapa något negativt kring dem... Jag tyckte inte att tråden var superrolig men jag tycker självklart att den skulle fått vara kvar!! Någon måtta får det väl vara på återhållsamheten. Sämre distans till sig själva än vad BT har får man ju leta efter...nu blir vi väl alla anmälda om inte annat.

• Bettina.

rocketqueen:
    Ja visst är det lite märkligt men tanke på vad som står i Forumpolicyn:
    "Vi tar varken bort eller redigerar inlägg som innehåller negativ kritik mot oss eller andra företag."

Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!