• Bruden blå

Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!

Nä ärligt, nu suger BT för hårt. Roligare mer ärliga forum finns det. En del av er gladdes tillsammans med mig över en tråd jag skapade för ett par dagar sedan. Idel igenom så var det det ena positiva tillropet efter det andra. Jag såg inte en enda sur min i hela tråden vad jag kan minnas. Alla tyckte det va jättekul, garvad högt och sa guuuu vad kul, håller med etc.
    det va tråden som gick såhär.

Rubrik: "1 år på BT har lär mig att det är ...."
    ... fel att arrangera bröllop som kostar mycket pengar
    ... fel att arrangera bröllop som kostar lite pengar
    ... fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att påpeka för andra att det är fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att köpa ringar som kostar mycket

Nu fick jag ett mail där dom skriver följande.
    Och ja, ajg lägger ut det rätt upp och ner här, för jag blir så förbannad på BT: Dom sköter den här sidan katastrofalt dåligt. och inlägg som har glatt MÅNGA tar dom bort vind för våg.
    Och dom säger att det inte sprider någon positiv stämmning. ursäkta, hur många inlägg var det? 150 st eller nått inom loppet av ett dygn eller så där person efter person sker HA HA HA, ASG, HI HI; Gu vad bra. osv... Nä nu ruttnar jag. Ska det va såhär, så tack o hej för mig.

Ärende: 7237
    Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då hela tråden verkar vara startad i syfte att provocera. Försök att undvika sådant här framöver, det sprider ingen positiv stämning.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

• Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!
  • Bruden blå

Kyel

Nä vad vore livet utan lite ironi?
    Alla kan inte vara som förstoppade kossor uppflugna på en gärsgård och sitta och råma och hålla med hela tiden. Fy katte vad tråkigt det skulle va.
    Tänk om alla här inne bara satt och smörade för varandra, satt och sa ja, ohhh, guuu vad sockersött, åhhh du blir en princessa lilla älsklingen.
    Sorry, men jag skulle krevera av tristess och kräkas av allt socker.
    Ironi och skämt är livets krydda. Utan lite glädje och humor kan man lika gärna låta bli att skriva och läsa. Då kan jag lika gärna läsa nyheterna istället.

• Oms

me åååh så typiskt BT! själv fick jag en varning när jag och flera m mig hade en liten tävling i vår tråd om vem som skulle få skriva det sista inlägget innan tråden blev för gammal...

då raderade Bt ALLA mina inlägg som jag ngnsin skrivit här inne!! inte gav de mig en varning och inte gjorde de ngt åt alal de anra som oxå förde tråden framåt m onödiga inlägg (enl BT alltså - vi på tråden hade kul!) sen har jag överkalgat det ärendet 2 ggr men inte ens fått en tillstymmelse till svar ifrån de . mkt oproffsigt gjort!

håller tummarna för dig!! tråden var ju så sann så sann!

• Troll-P

Jag läste din tråd och tyckte att den var mitt i prick!

Fram för mer ironi i vardagen!!!

• Pärlhönan

Prutt för BT, den tråden var ju kalasrolig, då man fick svart på vit hur olika vi är med våra bröllopsideer.

• F´s blivande fru

Det var därför jag inte hittade tråden :(
    Jag har blivit anmäld för "reklam" för att jag bad någon maila mig istället för att jag skulle lägga ut prisuppgifter jag fått av olika fotografer (vilket jag trodde var reklam)..ja ja, man gör aldrig rätt.
    Hoppas att du inte försvinner från BT Bruden Blå. Du förgyller mångas dagar :)

• Blue Mountain

Verkligen tråkigt, och jag förstår inte heller varför!

Min personliga uppfattning är att din tråd verkligen behövdes, för jag tycker att det är bra att vi alla emellanåt får distans till allt fix och alla detaljer som det är så lätt att irra bort sig i. Att kunna skratta åt sig själv och all hysteri som också finns runt bröllop. En välbehövlig distans mitt all bröllopsstress helt enkelt....

Dessutom, det var ju sagt med ironi, och jag upplevde verkligen inte att du, eller någon annan, beklade sig.

B M

• Bettina.

Undrar om det är nån här på bt som har tråkigt, eller om det är bt-crew själva som helt plötsligt känner för att engagera sig nåt ofantligt helt plötsligt, blev också anmäld av samma anledning som F´s blivande fru. Tycker att det varit många anmälningar och varningar här ett par dagar.
    Man skulle ju kunna önska att de lade ner lika mycket energi på alla förändringar som utlovats sen tidernas begynnelse...

Uppenbarligen kan de i alla fall inte ens stava till I R O N I, Bruden blås tråd var ju enbart rolig :D

• loolloo

Va tråkigt !
    Läste din tråd den va kul allt stämde perfekt hahaha, men jag hann aldrig kommentera d'förra länken!
    Men nå tänker jag det, för du har inte gjort / skrivit nått fel!
    säkkert var det nån som tog illa upp, finns MÅÅÅÅÅNGA av dom härpå BT Jag håller med dig! och flera med mig! det ser du ju här ovan
    ha en bra dag o stanna kvar här

• jench24

De kanske skulle lägga lite energi på köp & Sälj istället, där kommer ju en massa spam av något slag varje dag nu! Är inte det något som kanske är värt att störa sig på, istället för att förhindra att folk på BT faktiskt har ul ihop? Eller måste alla trådar verkligen handla om bröllopsplanering, får man inte prata om något annat på det här forumet?

• förhoppningsis

NÄE vad taskigt!!
    Den tråden var ju helt underbar och visar ju bara att alla är olika och har olika syn på saker. Tyckte att den var grymt kul och väldigt träffande...
    hoppas BT crew läser det här

Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!