• Bruden blå

Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!

Nä ärligt, nu suger BT för hårt. Roligare mer ärliga forum finns det. En del av er gladdes tillsammans med mig över en tråd jag skapade för ett par dagar sedan. Idel igenom så var det det ena positiva tillropet efter det andra. Jag såg inte en enda sur min i hela tråden vad jag kan minnas. Alla tyckte det va jättekul, garvad högt och sa guuuu vad kul, håller med etc.
    det va tråden som gick såhär.

Rubrik: "1 år på BT har lär mig att det är ...."
    ... fel att arrangera bröllop som kostar mycket pengar
    ... fel att arrangera bröllop som kostar lite pengar
    ... fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att påpeka för andra att det är fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att köpa ringar som kostar mycket

Nu fick jag ett mail där dom skriver följande.
    Och ja, ajg lägger ut det rätt upp och ner här, för jag blir så förbannad på BT: Dom sköter den här sidan katastrofalt dåligt. och inlägg som har glatt MÅNGA tar dom bort vind för våg.
    Och dom säger att det inte sprider någon positiv stämmning. ursäkta, hur många inlägg var det? 150 st eller nått inom loppet av ett dygn eller så där person efter person sker HA HA HA, ASG, HI HI; Gu vad bra. osv... Nä nu ruttnar jag. Ska det va såhär, så tack o hej för mig.

Ärende: 7237
    Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då hela tråden verkar vara startad i syfte att provocera. Försök att undvika sådant här framöver, det sprider ingen positiv stämning.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

• Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!
  • Bruden blå

Tack. va snälla ni är alla. så skönt att höra att jag inte va ensam i min uppfattning om detta.
    Just nu oroar jag mig mer för min tenta jag väntar svar på vilken stund som helst.
    Tittar in lite och fäljer. Det e ju tyvär beroendeframkallande att vara här :D
    Men det e ju för alla härliga sköna människor som finns här som man är här, inte för själva BT direkt. För forumet är annars inte mycket o hänga i julgran.

• förhoppningsis

Bruden blå
    håller tummarna för dig!! vi drack nervlugnarvin i tisdags när vi väntade på våra resultat, sen övergick vi till skumpa och firade hela natten.
    Nervlugnarvin rekomenderas absolut

• Bruden blå

förhoppningsis

hehe. nervlugnarvin, anteknar, och den har nummer??? på systmet?
    va sista dagen idag. klar med Termin 4. sååå skönt. väntar bara på resultatet från tentan på 40p. vore så skönt och veta om den är klar och jag kan slappna av eller om en omtenta väntar i höst.
    vi gick o fikade i gruppen efter examinationsseminariumet idag (dom bjöd även på ett sånt sista dagen).
    men det bidde alkoholfritt idag, men lite nervlugnarvin låter bra det. får leta i skåpen.hmm en nervlugnarcider kanske funkar lika bra :D

• förhoppningsis

Nervlugnar cider har jag inte provat men med tanke på solen idag så kan det nog vara lika bra.
    Nervlugnarviner har inget nr på systemet, det är en hyllsektion (även kallade lättdruckna) efter ett tag bryr man sig inte så mycket...
    Återkom gärna och berätta hur cider fnkar som nervlugnare, ska in med en tenta imorgon igen, tar 3 veckor att få resultatet.
    40 poäng är galet mycket att tenta på samma gång!! Har säkert redan frågat vad du pluggar men har glömt det..*skäms*
    vi har 15 p som max tenta

• Bruden blå

förhoppningsis

Nervlugnarcidern hann jag inte med. Fick resultatet nu. och det gick vägen. tjoohoooo!!!!!!!
    Jag läser till SSK på sophiahemmet högskola.
    Egentligen är ju redan alla dom poängen avtentade. Men efter varje helt år man läst så får man en stor tenta som sammanfattar året. Man måste klara den tentan för att få ut poängen så att säga.
    efter dom första två terminerna (1 år) så fick vi en hemtenta.
    Men nu har vi läst ett år till (4 terminer) och nu höjdes ribban och det blev en stor tenta som sammanfattade hela året. Det är uppbyggt på patientfall som man får följa en patient genom en vårdkedja. Den e ju stor, men samtidigt bra att dom gör en så övergripande tenta. Så det känns bra att det är över nu.
    Tills nästa år då vi är klara och det blir stooooora tentan som skall spänna över alla 3 åren.

• Heleneli

Var har BT sin prioriteringar?!!?! Den tråden var ju inte riktad till någon särskild så om någon har tagit illa upp har den presonen nog alldeles för stort ego som tror att allt kretsar kring henne....

Patrik och gänget borde väl också inse att det inte var ett påhopp på sajten heller.

Shit, jag är lärare i en femma och mina elever har intriger på den ovan beskrivna nivån.

Heja Bruden Blå!
    Vi är i ditt lag!

• förhoppningsis

Bruden Blå
    då är jag med, kul! Har en kompis som är Sophiasyster...
    vad tycker du om att jobba i kjol?
    Tycker ni är så fina i era uniformer, låg på Sophia för ett par år sedan och man blir glad av dem, det blir man inte av landstingets vita långskjortor. Gillade verkligen Sophia, helt annan service och standard än på andra sjukhus!!

• Sara.80

Jag har väl inte så mycket mer att tillägga än att jag också verkligen gillade den tråden! Att den skulle sprida dålig stämning förstår jag inte alls, den var ju ett mycket uppiggande inslag som verkligen fick en att dra på smilbanden!

• Bruden blå

förhoppningsis

Jodå, gillar uniformen. Men har inte haft förmånen att jobba i just den än. Har fått ha klänning på en annan praktik än, klänning och förkläde, känndes lite kul. lite fint på något sätt.
    Hoppas få prova på sophiasystrarnas fulla utstyrsel sedan. Gillar hela stämningen med skolan och sjukhuset. Gillar själva synsättet. Lite det som lockade mig till just den utbildningen. Och än så länge e jag väldigt nöjd och känner att jag valde rätt.
    Men nu närmast väntar nytt jobb på måndag. ska jobba på förlossningen under sommaren.
    Så har 3 dagars sommarlov nu att njuta av :D

• Bruden blå

Heleneli, Sara.80 och alla ni andra.
    Tusen tack för alla upplyftande svar ni gett mig.
    Det bekräftar bara återigen att BT kan va ett riktigt härligt ställe pga sina medlemmar. Synd bara att BT inte förstår det.

Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!