• Bruden blå

Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!

Nä ärligt, nu suger BT för hårt. Roligare mer ärliga forum finns det. En del av er gladdes tillsammans med mig över en tråd jag skapade för ett par dagar sedan. Idel igenom så var det det ena positiva tillropet efter det andra. Jag såg inte en enda sur min i hela tråden vad jag kan minnas. Alla tyckte det va jättekul, garvad högt och sa guuuu vad kul, håller med etc.
    det va tråden som gick såhär.

Rubrik: "1 år på BT har lär mig att det är ...."
    ... fel att arrangera bröllop som kostar mycket pengar
    ... fel att arrangera bröllop som kostar lite pengar
    ... fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att påpeka för andra att det är fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att köpa ringar som kostar mycket

Nu fick jag ett mail där dom skriver följande.
    Och ja, ajg lägger ut det rätt upp och ner här, för jag blir så förbannad på BT: Dom sköter den här sidan katastrofalt dåligt. och inlägg som har glatt MÅNGA tar dom bort vind för våg.
    Och dom säger att det inte sprider någon positiv stämmning. ursäkta, hur många inlägg var det? 150 st eller nått inom loppet av ett dygn eller så där person efter person sker HA HA HA, ASG, HI HI; Gu vad bra. osv... Nä nu ruttnar jag. Ska det va såhär, så tack o hej för mig.

Ärende: 7237
    Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då hela tråden verkar vara startad i syfte att provocera. Försök att undvika sådant här framöver, det sprider ingen positiv stämning.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

• Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!
  • Gable

Jag tror att tråden har blivit anmäld av någon användare. Jag tror inte en sekund på att redaktionen sitter och övervakar forumet, de verkar skita fullständigt i BT och lägga allt krut på FL.

Den där utlovade uppdateringen, som ska komma inom kort, har väl varit på gång i över 1 år...

• Fru0707

Skitstil verkligen! Det var ju en av de bättre trådarna här.. värre saker har man läst om! Nä de e nån surkärring som har anmält helt klart! Stå på dig bruden blå du har 99,9 % av medlemmarna på din sida idehär fallet!!

• _Ninna_

Trist! Jag hann aldrig skriva nåt, men jag var in och läste flera gånger och skrattade gott åt ironin och sarkasmen. Tycker det var en av de mera uppiggande trådarna här på forumet och som någon gick in på tidigare: vad känns mindre passande och sprider sämre stämning på ett bröllopsforum än alla dessa trådar om skiljsmässor och konflikter?
    Håller på dig Bruden Blå!

• MochM

Håller med alla tidigare talare... riktigt rolig tråd. Har tänkt tanken flera gånger tidigare, att man verkligen inte kan göra "rätt".

Har alltid velat bli agent, ska följa exemplen ovan och passa på att att öva.

• Bruden blå

Egentligen är ju detta bara det ultimata beviset på att tråden stämmer. För vad man än skriver, så gör man uppenbarligen fel.
    En tråd för att roa och glädja, något vi alla kunnde skratta åt blev borttagen av BT för att den spred dålig stämmning.
    Kan det bli mer ironiskt egentligen?
    Ett år på BT har lärt mig att...
    Vad man än skriver, så finns det någon som tycker att det är fel!

• Limegrön

Va??? Här är man bortrest några dagar och tittar igenom "mina favoriter" och så finns inte favoriterna kvar längre - för BT har rensat!!! Den tråden var ju jättebra
    Fattade de inte att det var en ironisk och glädjande tråd? Även om jag inte själv haft något att tillägga på den tråden (än), så sparade jag den ändå, för det var ju SÅ KUL att läsa...

• amorin

Vill bara sälla mig till skaran som står bakom dig Bruden blå! Stå på dig!

• jench24

Som jag tror att jag sa tidigare, har vi inte alla ett löst hum om vem det nog var som tipsade BT? Det var ju någon som tog åt sig väldigt hårt av vad Bruden Blå skrev i ytterligare en annan tråd, den som handlade om make-up-borstar?

Nu blir väl jag avstängd för att jag pekar finger, men jag nämner inga namn...

• littlepixiegrl - Mrs B

jench24: Det har du ju rätt i, jag tänkte inte ens på det! Så jäkla löjligt, det var ju den personen som skapade en negativ stämning om någon!

• Dallas

Jösses! Får man verkligen inte ha roligt alls längre? Din tråd var ju roligast på länge.

Håller med övriga om att; i andra trådar där det hackas för fullt eller är enbart negativt, är det konstigt att inte de stängs.

Trist!

Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!