• Bruden blå

Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!

Nä ärligt, nu suger BT för hårt. Roligare mer ärliga forum finns det. En del av er gladdes tillsammans med mig över en tråd jag skapade för ett par dagar sedan. Idel igenom så var det det ena positiva tillropet efter det andra. Jag såg inte en enda sur min i hela tråden vad jag kan minnas. Alla tyckte det va jättekul, garvad högt och sa guuuu vad kul, håller med etc.
    det va tråden som gick såhär.

Rubrik: "1 år på BT har lär mig att det är ...."
    ... fel att arrangera bröllop som kostar mycket pengar
    ... fel att arrangera bröllop som kostar lite pengar
    ... fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att påpeka för andra att det är fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att köpa ringar som kostar mycket

Nu fick jag ett mail där dom skriver följande.
    Och ja, ajg lägger ut det rätt upp och ner här, för jag blir så förbannad på BT: Dom sköter den här sidan katastrofalt dåligt. och inlägg som har glatt MÅNGA tar dom bort vind för våg.
    Och dom säger att det inte sprider någon positiv stämmning. ursäkta, hur många inlägg var det? 150 st eller nått inom loppet av ett dygn eller så där person efter person sker HA HA HA, ASG, HI HI; Gu vad bra. osv... Nä nu ruttnar jag. Ska det va såhär, så tack o hej för mig.

Ärende: 7237
    Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då hela tråden verkar vara startad i syfte att provocera. Försök att undvika sådant här framöver, det sprider ingen positiv stämning.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

• Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!
  • Kakan -07

Ajdå, vad tråkigt..
    Tycker percis som du att tråden i fråga var i en glad anda och med en stor portion ironi. Jättesynd att det blev så här.

• Talulah

Håller helt med dig...tråden var ju såå rolig. Och jag såg inte en sur min. Konstigt....

• snart Jockes fru...

Håller med, supertrist. TYckte inlägget var superskoj. Och tror dom flesta hajade ironin...

• Louise14

Självbervarelsedrift kanske? Från BT´s sida menar jag.

• jessisca

har BT ens läst tråden, eller bara tagit för givet efter att nån anmält?? Jag fattar ingenting... :(

• jench24

Undrar om det var "nån" som anmälde tråden?...

Jättetrist, det var en av de roligaste trådarna jag har läst hittills! Hoppas verkligen inte du försvinner för gott, Bruden Blå, dina inlägg brukar ofta förgylla dagarna i de flesta trådarna! Skrattar sällan så mycket som åt din "subtila" ironi ;) ;D

• lindza

Den tråden fick mig att skratta flera gånger om...synd att dom där som styr o ställer på det här stället helt saknar humor o ironi. Fast dom kanske tycker det är humor att utlova förändringar här på BT men aldrig infria dom...

• Azacia

Den var ju den roligaste tråden som startats på länge! Alla fattar väl att ironi låg bakom, eller!?!?!?!?!

• Bruden blå

Tack. kul o höra att fler tyckte BT agerat konstigt. Jag tyckte vi hade kul i tråden.
    Jag känner att jag blir bara mer o mer irriterad på BT. Antingen så e det så långsamt att man inte orkar läsa eller så hänger det sig helt och nu det här.
    Jag kommer säkert titta till. man vill ju se hur det går för alla i gruppen liksm. Man har ju följts åt ett tag.
    Men o andra sidan bröt jag säkert nu mot någon regel när jag la ut deras medelande till mig.
    Så skulel inte förvåna mig om jag får lov att lämna bt vare sig jag vill eller ej snart. MEn jag ville i allafall skälla av mig, för det här gjorde mig arg.
    Tack ändå, skönt med lite medhåll.

• Kyel

Håller med tidigare inlägg: tråden var jätterolig och väldigt ironisk - precis min humor!
    Men de kanske inte hört talas om ironi?!

Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!