• Bruden blå

Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!

Nä ärligt, nu suger BT för hårt. Roligare mer ärliga forum finns det. En del av er gladdes tillsammans med mig över en tråd jag skapade för ett par dagar sedan. Idel igenom så var det det ena positiva tillropet efter det andra. Jag såg inte en enda sur min i hela tråden vad jag kan minnas. Alla tyckte det va jättekul, garvad högt och sa guuuu vad kul, håller med etc.
    det va tråden som gick såhär.

Rubrik: "1 år på BT har lär mig att det är ...."
    ... fel att arrangera bröllop som kostar mycket pengar
    ... fel att arrangera bröllop som kostar lite pengar
    ... fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att påpeka för andra att det är fel att ta betalt av sina gäster.
    ... fel att köpa ringar som kostar mycket

Nu fick jag ett mail där dom skriver följande.
    Och ja, ajg lägger ut det rätt upp och ner här, för jag blir så förbannad på BT: Dom sköter den här sidan katastrofalt dåligt. och inlägg som har glatt MÅNGA tar dom bort vind för våg.
    Och dom säger att det inte sprider någon positiv stämmning. ursäkta, hur många inlägg var det? 150 st eller nått inom loppet av ett dygn eller så där person efter person sker HA HA HA, ASG, HI HI; Gu vad bra. osv... Nä nu ruttnar jag. Ska det va såhär, så tack o hej för mig.

Ärende: 7237
    Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då hela tråden verkar vara startad i syfte att provocera. Försök att undvika sådant här framöver, det sprider ingen positiv stämning.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

• Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!
  • jench24

Vi kan ju såklart aldrig vara säkra, men det känns som om det var lite avundssjuka med i spelet här? Personen i fråga tyckte kanske det var orättvist att hennes trådar togs bort när det var Bruden Blå som "gjort fel" (och nej, det är såklart inte min åsikt, jag älskade 1 år på BT-tråden!). Känns som en ren hämndaktion att få BT-tråden avstängd...

Men det kanske är min paranoida hjärna som spinner ihop hemska intriger av ingenting :D

• förhoppningsis

hmm, lustigt det var min första tanke när jag såg inlägget om varningen, tänkte genast på ett spec nick...

• Bröllopsplaner

Jag håller med dig om att sidan sköts risigt, och att modereringen är kackig som bara den! Det är därför forum som t.ex Gamman poppar upp och blir tokpopulära! En sida som sköts dåligt självdör med tiden.

• Snart Erics fru :)

det var ju en superkul tråd men om jag inte minns fel så blev det lite meningsutbyten mellan TS och en annan person. kanske någon anmälde ett av dina inlägg som hämd eller nåt ;)
    trist men bry dig inte om det.. :)
    fortsätt att skriva, du skriver så bra!

• zukigirl

jench24 :
    Jag är nog lite paranoid när det gäller det med...

• miffolina

Äsch då, säger då det...

• Frantic

Jag är medlem även på en del andra forum på nätet och där är det vanligt med mer aktiva moderatorer som går in i tråden och säger ifrån om de tycker att det behövs och pekar på exakt vad som de inte tycker hör hemma på forumet, inte bara i tysthet sitter och raderar utan förklaring. Att radera Bruden Blås hela skämt-tråd känns helt galet, har de läst tråden över huvud taget? Jag efterlyser aktiva moderatorer som kan ge oss lite svar på hur de tänker.

• Gabbies

Ja jag som själv jobbar som moderator på ett antal andra hemsidor skulle gärna vilja veta hur modsen tänker på denna sida. Verkar ibland som att dom bara tar emot anmälningar och ger ut varningar och tar bort trådar men att dom själva aldrig läser trådarna. Hade dom gjort det så hade dom insett att det var en positiv och rolig tråd!

• Medeltidsbrud

va är det för sur kart som iunte har någon humor som anmält den tråden, den va ju jätte kul

Svar på tråden Ska det va såhär, lämnar jag BT!!!