• maria1xx

Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????

Usch ja, det börjar närma sig med stormsteg och vi önskar innerligen att våra gäster har lyssnat på våra önskningar angående bröllopsgåvan.
    Hihihihi....
    Vi önskar oss inget och känner man ändå att man vill ge något så önskade vi oss ett bidrag till våran altan/terass.

Men tänk om tant Agda ändå står där med en brun vas från orrefors eller Herr Urban men en kaffekokare.

Klart man blir glad men var ska man förvara det.

Hahahahaha....

Vilken gåva klassar ni som den mest värsta tänkbara ????

Jag: tulpanvas (tycker inte om tulpaner)

Ha en bra dag på er.

• Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????
  • Jagsaja

När min pappa fyllde 40 (för många år sedan) fick han en get iklädd hatt av sina jobbarkompisar. Synd om geten!! Den fick flytta till en snäll bonde dagen efter festen. Förutom geten fick han även en 300 kg tung maskin som ställdes på garageuppfarten. Den fraktades bort till tippen dagen efter men det var lite meck med det också...

• Anneleigh

Det värsta jag fått är en blå glasskål i form av ett hjärta, med ett clownhuvud i ena änden, händer som höll om skålen och på undersidan ett par fötter. det är det fulaste jag sett i hela mitt liv. Min enda tröst är att min bror fick en lika ful fast gul =) vet inte vad mamma tänkte med den dagen hon köpte dom.

• klotjohanna

Maka2b: Jepp det gör det....

• Kristina07

En hund!

Vi är livrädda att min 2Bs syster ska komma dragande med en hundvalp.

Hon jobbar inte och har ingen förståelse för att en hund inte funkar i våra liv, och framförallt inte en valp.

• krysantemum

Anneleigh : Hu vad hemskt, jag är också rädd att ngn nå´n gång ska komma på tanken att förära mig en sådan. Lika så de här trollen som det står om tidigare i tråden. Sådana är bara fina när man ser dem på "affären" om ens då?

• Operabrud

Hahaha, vilken kul tråd. Jag fick en jättestor porslinshund i konfirmationspresent en gång av min mammas väninna. Den var fruktansvärd. Jag var tvungen att ha den framme när hon kom över. Sparade den ända tills jag träffade min m2b's mamma. Hon samlar nämligen på just porslinshundar och blev jätteglad över den personliga gåvan!!!

• Anna_Sol

Det värsta jag kan tänmka mig att få är en sådan där kristall karaff med matchande glas som man ser på tv oc folk har whiskey i.

• Fröken_U

maka2b

Hahahahahahaha!!! Den presenten skulle jag behållt - av komiska skäl ;)

• Galenanna

Fan va bortskämda alla är. Är det inte tanken som räknas längre.. Snacka om I-landsproblem!!!

• Anna_Sol

Galenanna

Man vadå, ibland får manju presenter där man undrar vilken tanken bakom den var??? Visst tanken räknas, men då ska det också vara genomtänkt och inte skräp. Annars trycker jag faktiskt att det kan vara.

Svar på tråden Värsta tänkbara gåvan ni kan få ????